Woocommerce - problem z API!

Witajcie,

Może od razu opiszę jaki efekt chce uzyskać:
1. Potencjalny klient składa u mnie w sklepie X (WordPress + Woocommerce) zamówienie
2. Przechodzi do płatności, która przerzuca go na zupełnie inną stronę internetową - stronę Y
3. Na stronie Y wyświetla mu się kwota do zapłaty i numer zamówienia (dane pobrane po przez API Woocommerce)

I teraz pytanie jak zrobić, by rzeczywiście na tej stronie Y wyświetliła się kwota i numer jego zamówienia?
Nie jestem obeznany w API (wiem na jakiej zasadzie to działa, ale w praktyce to trochę jestem zielony), dlatego za każdą pomoc będę wdzięczny :wink:

To tak nie działa. Mniej więcej działa to tak:

  • klient dodaje do koszyka produkty,
  • klient potwierdza zakup,
  • wyświetlasz mu podsumowanie i jeszcze raz potwierdza zakup
  • klient wybiera formę płatności (krok może być pominięty jak nie masz wielu form płatności)
  • twoja strona oblicza koszt zakupu (koszta produktów, przesyłki co tam chcesz)
  • twoja strona za pomocą API wysyła informacje o koszcie zakupu do systemu płatności
  • przekierowujesz klienta na do tego systemu
  • klient dokonuje płatności
  • twoja strona musi umieć odebrać informację/potwierdzenie dokonanej płatności z systemu płatniczego

Jak to zrobić, za pomocą jakiego API to zależy od systemu płatniczego jaki wybierzesz. Każda firma robi to trochę inaczej i ma swoje API.

Zacznij od firmy, z którą podpiszesz umowę na obsługę płatności.
Do PayU (do innych większych pewnie też) jest już gotowa wtyczka stworzona przez PayU dla WooCommerce.
Konfiguracja polega jedynie na wpisaniu kilku kluczy, identyfikatorów.

http://www.dotpay.pl/moduly-i-wtyczki/

Jeżeli chodzi o “bramkę” płatności to jest to trochę skomplikowana sprawa, gdyż mogę ją określić jako “moją”, a nie firm trzecich typu PayU, Przelewy24 itp.