Word 2000 - Spis treści

Witam, chciałbym się zapytać czy ktoś wie jak ustawić w Wordzie 2000 żeby spis treści się zrobił sam, bo wiem że trzeba jakoś tak zacząć żeby rozdziały zapisywać jako nagłówki, ale że nie mam pojęcia jak to robić, to nagłówek pokazuje mi się na każdej stronie i w dodatku taki sam. Przy okazji chciałbym zapytać, (bo to w tej samej sekcji niby “nagłówek i stopka”) jak zrobić żeby przypisy się rozpoczynały w każdym rozdziale od początku. Bardzo byłbym wdzięczny za każdą pomoc, bo do jutra muszę magisterkę zdać.

Pozdrawiam

Paranoise.

Utwórz sobie nowe style: Rozdział, Podrozdział, Podpodrozdział. Przeformatuj tytuły rozdziałów, podrozdziałów i podpodrozdziałów - wybierając odpowiednio ten zdefiniowany styl. Spis treści tworzony od zera powinien ich użyć.

Zainteresuj się oddzieleniem każdego rozdziału przez wstawienie podziału: “Znak końca sekcji” - nie wiem jednak jak to wpłynie na stworzenie spisu treści w skali całego pliku (całej pracy).

Zajrzyj jeszcze tutaj:

http://office.microsoft.com/pl-pl/word- … 55425.aspx .

A wie ktoś może jak zdefiniować styl rozdziału żeby zawsze zaczynał się od nowej strony? Bo Word gdy próbuję regulować za pomocą entera i backspace’a wysokość rozdziału, zaczyna sam to sobie przestawiać wg mi nie znanej logiki.