Word, Acrobat (nie reader) Indeks i różne takie

1). W Której z wersji pakietu MS office ( 2007, 2010, 2013, 2016 ) edytor Word ma opcje tworzenia Indeksu zawierającego linki/hipperłącza z indeksu do indeksowanych wyrazów.

2).Jaka jest kolejność instalowania MS Office i Adobe Acrobat tak żeby w Wordzie uzyskać moduły acrobata do tworzenia plików pdf

3).Ponoć MS office 2007 i wyższe współpracują z adobe acrobatem 9.0 i wyższymi a z niższymi nie

Ad 1).
Na końcu każ … pożądnych oporacowań, książek mamy indeks czyli spis njaważniejszych, ważnych określeń, definicji użytch w materjale z odniesienim do stron na których te sformuowania występują w istotnym znaczeniu dla sformuowań czy treści.
To dotyczy form wydawniczych drukowanych formy wwydawnicze elekrtoniczne drukowanych wydanictw poiwinny iść dalej. I w niektórych obszarach idą bo niektóre funkcje edytorów tekstów są, wreszcie:
a) dostępne w spopsób bezawaryjny i nie dstrukcyjny dla tekstu
b) oczywiste dla tego rodzaju aplikacji. Ale niektóre funkcje w starych edytorach ( word 2000 ) są dziwne i pokręcone.

Tworzenie takich obszarów: Spis treści, index, spis ilustracji, bibliografia działają różnie.
Tworzenie spisu treści - OK

Automatyczne tworzenie hiperłączy które będą przenosiły od odpowiedniego wyrazu, określenia, znaczenia ( obszaru ) w tekście do jego miejsca na indeksie ( nie wiem po jakiego grzyba - czytam o jakimś nazwanym zjawisku to po cholerę mi skok do indeksu z nazwą tego zjawiska ? przcież właśnie o nim czytam! ) działa OK.

Automatyczne tworzenie indeksu w oparciu o wcześniej zaznaczone pola indeksowe w tekście działa ale od tak utworzonych wyrazów/miejsc na indeksie nie ma łącz które po kliknięciu przenosiły by do miejsca w tekście w dokumencie. Trzeba iść na piechotę do strony wskazanej w indeksie i na piechotę szukać na niej wyra żenia.

Tworzenie hiperłącza ( skoku ) z dowolnego miejsca ( np. w indeksie ) do tekstu oznaczonego jak zakładka - na piechotę ale działa. Można na piechotę żmudną pracą dla każdej pozycji w indeksie utworzyć takie łącze do wrazu na stronie którego dotyczy to pole indeksu i po kliknięciu na nie zostaniemy przeniesieni do tej strony i dokładnie tego wyrazu.

Niestety po konwersji programem adobe acrobat do pdf ( z prawidłowymi ustawieniami konwersji dla worda ) linki ze spisu treści działają ( przenoszą do miejsca w tekście ) ale te hiperłącza nie mimo iż w pdf-ie są oznaczone.

Ad 2).
Bardzo dawno robiłem taką instalacje ( Word 2000 ) więc nie pamiętam dokładnie tylko pamiętam że musiałem dwa razy bo jedna kolejność instalacji nie wypaliła.
A) najpierw Acrobat a potewm office i office znajdzie że jest acrobat i zaoferuje utworzenie modułu
B) Najpierwn office i acrobat znajdzie offica i zaproponuje utworzenie modułów w wordzie i innych.

Dla mnie logiczniejszą wersją wydawała by się wersja B) ale logika mi się raczej nie zmieniła więc być może A) skoro wtedy musiałem to robić dwa razy.

Ad 3).
Pewien “wiarygodny” portal … ( nie będę robił kryptoreklamy ) teoretycznie udostępnia pobranie tej wersji ale sprawdźcie sami co się stanie gdy spróbujecie to zrobić. Pobieranie Adobe Acrobat 9.0 Pro z wiarygodnego portalu Pobieranie Acrobata 9.0

Może ktoś dać link lub udostępnić wersje 9.0 pro lub extendet - żadnych craków czy innych takich, czysta instalka.