W jaki sposób dodrukować w wordzie w odpowiednim miejscu tekst na niestandardowym formacie papieru?
Chodzi o to, ze mam z drukarni kilka tysięcy nadrukowanych już kartek o wymiarach 11cm na 14cm. Teraz chce dodrukować w poszczególnych miejscach tekst. Jak to zrobić?
Odpowiedź poprzednika jest jak najbardziej prawidłowa. Jeżeli jest dla ciebie za mało dokładna to niewiele się da dodać. Jeżeli wiesz jak w Wordzie ustawić wielkość kartki na twój rozmiar 11cm X 14 cm to cały problem nie różni się nic od tego jakby kartka była standardowa. Potem piszesz potrzebne teksty i robisz próby aby znalazły się we właściwym miejscu. Nie zrobisz tego w 1 próbie tylko kilka kartek zmarnujesz i wszystko.
Jeżeli posiadasz plik z tym tekstem wydrukowanym to problem jeszcze łatwiejszy bo wystarczy stary tekst zrobić biały (bezbarwny) i dopisać ten nowy normalnie.
Rozumiem. Wiem jak w wordzie ustawić rozmiar kartki i np marginesy… Czyli będę musiał robić to metoda prób i błędów. Niestety pliku nie posiadam. A skaner mógłby jakoś w tym pomoc?
Ja kiedyś dodrukowywałem tekst na gotowe arkusze w podobny sposób - skanowałem daną kartkę / nanosiłem jako tło do pliku / pisałem co trzeba / usuwałem to tło. Jednak i tak bez drobnych korekcji się nie obeszło
Łatwiej to zrobić w programie graficznym, wtedy obraz ci się nie zniekształca w żaden sposób więc trafiasz tak jak powinieneś. Jednak o korespondencji seryjnej w tym wypadku możesz zapomnieć.