Word i wykresy, jak zrobic?


(Rikamuru) #1

Mam tabele w Wordzie i jak z tej tabeli zrobić wykres? Wykorzystując wstaw>obiekt>wykres excel... aby miały te dane co tabela

office 2000


(adpawl) #2

Najpierw musisz zaznaczyć całą tabele lub np. wybrane kolumny/wiersze - dopiero potem wstawiasz wykres


(Rikamuru) #3

o super poważnie? nie da rady tak


(sdar) #4

Skoro dane masz w Wordzie to jak chcesz wstawić wykres Excel?

Zrób tak jak pisał adpawl tyle, że po zaznaczeniu całej tabeli nie wybierasz wstaw>obiekt>wykres excel, lecz Wstaw ->Rysunek -> Wykres


(Rikamuru) #5

nie mozna wybrac 'wykres' jest niedostepny


(sdar) #6

A zaznaczyłeś najpierw tabelę z danymi?

Jeśli to nie sekret to pokaż może tę tabelę?

Jakiej wersji Offica używasz?