Word - jak zrobić kwadraty do wpisywania tekstu

Witam.

Jak w temacie, chodzi mi o te kwadraty co są np. w tych pismach urzędowych które dają do wypełnienia ??

Aha i jeszcze jedna rzecz, jak ustawić taką rzecz że wpisuje małą litere a automatycznie przekształca ją w dużą ??

Pozdrawiam.

Zrobić tabelę z jednym wierszem ale odpowiednią liczbą kolumn?

Kwadrat, o którym piszesz nazywa się “pole tekstowe” Musisz poszukać w opcjach wstawiania.

Wielką literę z automatu ustawiasz w opcjach “Autokorekty”.

Jakie pytanie taka odpowiedź. Nie podałeś nawet z jakiej wersji Office’a korzystasz więc nic więcej ci nie pomogę.

w Rysowaniu masz pole tekstowe :slight_smile:

Ok. Już mam :slight_smile: Wielkie dzięki, dużo mi dała podpowiedź grek , ale po odpowiedzi crisss już mi się udało :slight_smile:

Tylko mam jeszcze ten jeden problem jak robię te kwadraty np. od połowy strony do końca, to jak wpisuje litery to ta tabelka mi się minimalnie cofa. Jak to można zablokować, żeby się nie przesuwała po wstawianiu liter ??

Mam offica 2003.

Wyłącz autodopasowanie komórki do tekstu.