World of Warcraft


(Tomulus2) #1

Witam wszystkich, jestem nowym graczem WoWa, chciałem pograć na 10 dniowym trialu, sciagnełem klienta(nie wiem jaka wersja), wszystko ładnie sie zainstalowalo, zalogowałem sie i od razu chciał nowego pacza 1.10.0, wszystko sie ladnie sciagnelo zaktualizowalo i teraz zaczał sie problem, po zainstalowaniu patcha gra zaczela dziwnie chodzić (obraz zaczal skakc, ciac sie, jakies dziwne przeblyski swiatla jak bym ogladal film w starym kinie) i nie da sie grac, mam wszystkie detale na min, moj komp to 1300CPU, 512 ramu i GF2, zaznaczam ze na samym poczatku tylko jak sciagnelem klienta, gra chodzila bardzo dobrze po instalacji tego patcha gra tak zaczela dziwnie chodzic , moze jakies porady? :slight_smile: Pozdrawiam

jeszcze dodam ze instalowalem klienta 2 razy sciagnietego z inngeo zrodla kazdy inna wersja jezykowa, nie piszcie kup se nowego kompa bo wiem ze na takim sprzęcie innym osobom spokojnie chodzi gra

I prosze nie pisać gry sie kupuje w skelpie gdyż jest to darmowy 10 dniowy trial!


(Axaron) #2

Wyłącz Blizzard background downloader, który ściąga patcha 1.11 w tle. To może powodować zacinanie się gry.

W czasie gry, zminimalizuj ją, następnie klikasz prawym przyciskiem myszy na blizz backgorund downloader i exit (ikonka obok zegarka jest).