Worm/Autorun, trojany SHeur.ALNQ i BackDoor.SmallX.VX

Witam. I ja mam problem z Worm/Autorun na każdej partycji. Jak otwieram poszczególne dyski AVG wykrywa Konia trojanskiego SHeur.ALNQ podczas otwierania pliku: C:\WINDOWS\system32\jg721948.dll Niby mozna to wyleczyc za pomoca AVG, program informuje, ze wyleczył plik, ale przy ponownym otwarciu dysku jest to samo. I tak juz od dluzszego czasu. Pasowałoby to wyleczyć, ale ja jestem w tym zielona, dlatego liczę na waszą pomoc. Przejrzałam trochę postów na tym forum i chciałam zacząc od Combofixa, niestety gdy uruchamiam program, pojawia się informacja, ze wystapil problem z aplikacja prep.com i zostanie ona zamknieta, jednoczesnie AVG wykrywa wirusa Kon trojanski BackDoor.SmallX.VX i niby go wylecza, ale po chwili znowu jest to samo. Natomiast ten log z Hijack This jest taki: http://www.wklejto.pl/24860. Proszę o pomoc, jak również i proste tłumaczenie. Aneta

Usuń tego ComboFixa, wyłącz swego Antivirusa, ściągnij od nowa ComboFix, wklej do Notatnika:

File::

C:\Documents and Settings\anet_i_bodziu\Menu Start\Programy\Autostart\ctfmon.exe


Registry::

[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]

>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe

– podobnie jak na tym obrazku –>cfscript10gm1.gif

Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log). Daj ten log.

jessi

staram się jak mogę, ale jak przeciągam CFScript na ComboFix, nic sie nie dzieje, nie rozpoczyna się zadne usuwanie. Co robie nie tak? Mam wylaczone wszystkie programy i antywir tez

Spróbuj uruchomić combofix z scriptem w trybie awaryjnym

Zaraz spróbuje w awaryjnym, tylko jeszcze zapytam czy mam usunąc te wpisy przytoczone przez jessica? z ctfmon.exe? Jesli tak, to w tym programie HijackThis? Zaznaczam i usuwam, tak? Ja naprawde sie na tym slabo znam, wiec nie smiejcie sie

Jeśli wykonasz Script, to z logu Hijacka samo zniknie.

jessi