Worm/Autorun, trojany SHeur.ALNQ i BackDoor.SmallX.VX

(Forysia) #1

Witam. I ja mam problem z Worm/Autorun na każdej partycji. Jak otwieram poszczególne dyski AVG wykrywa Konia trojanskiego SHeur.ALNQ podczas otwierania pliku: C:\WINDOWS\system32\jg721948.dll Niby mozna to wyleczyc za pomoca AVG, program informuje, ze wyleczył plik, ale przy ponownym otwarciu dysku jest to samo. I tak juz od dluzszego czasu. Pasowałoby to wyleczyć, ale ja jestem w tym zielona, dlatego liczę na waszą pomoc. Przejrzałam trochę postów na tym forum i chciałam zacząc od Combofixa, niestety gdy uruchamiam program, pojawia się informacja, ze wystapil problem z aplikacja prep.com i zostanie ona zamknieta, jednoczesnie AVG wykrywa wirusa Kon trojanski BackDoor.SmallX.VX i niby go wylecza, ale po chwili znowu jest to samo. Natomiast ten log z Hijack This jest taki: http://www.wklejto.pl/24860. Proszę o pomoc, jak również i proste tłumaczenie. Aneta

(jessica) #2

Usuń tego ComboFixa, wyłącz swego Antivirusa, ściągnij od nowa ComboFix, wklej do Notatnika:

File::

C:\Documents and Settings\anet_i_bodziu\Menu Start\Programy\Autostart\ctfmon.exe

Registry::

[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]

>>Plik>>Zapisz jako... >>> CFScript

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe

– podobnie jak na tym obrazku -->cfscript10gm1.gif

Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log). Daj ten log.

jessi

(Forysia) #3

staram się jak mogę, ale jak przeciągam CFScript na ComboFix, nic sie nie dzieje, nie rozpoczyna się zadne usuwanie. Co robie nie tak? Mam wylaczone wszystkie programy i antywir tez

(huber2t) #4

Spróbuj uruchomić combofix z scriptem w trybie awaryjnym

(Forysia) #5

Zaraz spróbuje w awaryjnym, tylko jeszcze zapytam czy mam usunąc te wpisy przytoczone przez jessica? z ctfmon.exe? Jesli tak, to w tym programie HijackThis? Zaznaczam i usuwam, tak? Ja naprawde sie na tym slabo znam, wiec nie smiejcie sie

(jessica) #6