Wszystkie dane ze Spotify zostały usunięte

Mam problem, z którym nikt nie chce mi pomóc ;(
Jakieś 3 dni temu spotify na telefonie sam z siebie odtwarzał jedną i ta sama piosenkę, nawet jak z niego nie korzystałam. Podczas oglądania czegoś na youtubie - nagle się włączała. To była piosenka której nigdy w życiu nie słyszałam, sama bym jej nie włączyła. Przedwczoraj po wejściu na spotify okazało się, że zostałam wylogowana. Zalogowałam się więc, a tam nic - zero playlist, zapisanych wykonawców, nie ma wersji Premium, z której korzystałam. Odinstalowałam parę razy aplikacje ale nic się nie zmieniło. Na laptopie również zostałam wylogowana, ta sama sytuacja.
Spotify na moje maile nie odpisuje, na grupie Spotify Polska na facebook’u też ciężko o jakąkolwiek pomoc, a umówmy się, nie znam się na temacie totalnie, ze Spotify korzystam, żeby posłuchać muzyki, a moja wiedza na temat aplikacji, telefonów itd. jest zerowa. Co z tego, że czytam różne fora, kiedy nie rozumiem co ci ludzie piszą…
Czy ktoś ma może jakieś pomysły, co robić w tej sytuacji? Będę bardzo wdzięczna!

1 polubienie

Może zwyczajnie skończyła się subskrypcja? Ew. włam na konto - w profilu użytkownika nie ma przypadkiem nieznanego adresu e-mail?

Niestety to nie to, Spotify pobrało pieniądze za wersję premium 10 marca, więc subskrypcja powinna być wciąż aktualna, odnawiała się co miesiąc. Nie widzę żadnych nieznanych adresów e-mail, dodatkowo zawsze dostawałam wiadomość na pocztę o zalogowaniu na Spotify.

Może ktoś ci “buchnął” konto? Podałeś komuś login i hasło? Możesz się w dalszym ciągu zalogować na swoje konto używając swoich danych?