Wszystkie dane ze Spotify zostały usunięte

Mam problem, z którym nikt nie chce mi pomóc ;(
Jakieś 3 dni temu spotify na telefonie sam z siebie odtwarzał jedną i ta sama piosenkę, nawet jak z niego nie korzystałam. Podczas oglądania czegoś na youtubie - nagle się włączała. To była piosenka której nigdy w życiu nie słyszałam, sama bym jej nie włączyła. Przedwczoraj po wejściu na spotify okazało się, że zostałam wylogowana. Zalogowałam się więc, a tam nic - zero playlist, zapisanych wykonawców, nie ma wersji Premium, z której korzystałam. Odinstalowałam parę razy aplikacje ale nic się nie zmieniło. Na laptopie również zostałam wylogowana, ta sama sytuacja.
Spotify na moje maile nie odpisuje, na grupie Spotify Polska na facebook’u też ciężko o jakąkolwiek pomoc, a umówmy się, nie znam się na temacie totalnie, ze Spotify korzystam, żeby posłuchać muzyki, a moja wiedza na temat aplikacji, telefonów itd. jest zerowa. Co z tego, że czytam różne fora, kiedy nie rozumiem co ci ludzie piszą…
Czy ktoś ma może jakieś pomysły, co robić w tej sytuacji? Będę bardzo wdzięczna!

1lajk

Może zwyczajnie skończyła się subskrypcja? Ew. włam na konto - w profilu użytkownika nie ma przypadkiem nieznanego adresu e-mail?

Niestety to nie to, Spotify pobrało pieniądze za wersję premium 10 marca, więc subskrypcja powinna być wciąż aktualna, odnawiała się co miesiąc. Nie widzę żadnych nieznanych adresów e-mail, dodatkowo zawsze dostawałam wiadomość na pocztę o zalogowaniu na Spotify.

Może ktoś ci “buchnął” konto? Podałeś komuś login i hasło? Możesz się w dalszym ciągu zalogować na swoje konto używając swoich danych?

Nikomu nic nie podawałam. Hasło pozostało takie jakie było, nie mam żadnych problemów z logowaniem. Tak jak wspomniałam, napisałam post na facebookowej grupie Spotify Polska, nie został on zatwierdzony, ponieważ “ktoś już miał taki problem i dostał odpowiedź”. Ale za nic w świecie nie mogę tego tam znaleźć, może jestem za głupia. Serio, potrzebuję wyjaśnienia jak krowie na rowie.
Dodam jeszcze, że konto jest powiązane z facebookiem, a z nim nie mam żadnego problemu, nic się nie dzieje.

Może masz syfa na telefonie i laptopie. Telefon na Androidzie?

tak, to Android

Skontaktuj się ze wsparciem technicznym spotify. Oni podpisywali mi nawet w niedzielę

czekam na odpowiedź od nich już trzeci dzień;(

Wszędzie to piszesz w tematach o Spotify. To chyba było przed Pandemią.

Wszystko z tego co piszesz wskazuje na to, ze albo oni mają jakąs awarję z twoim kontem, albo się ktoś włamał i pokasował na twoim koncie wszystko. Tylko oni musza to wyjaśnić. Tu czy na innym forum nikt tego nie zrobi bo to jakiś specyficzny przypadek akurat i przynajmiej ja nigdy o czymś takim nigdzie nie czytałem. Czekaj cierpliwie, ale powoli myśle, że mozesz szykować się na załozenie nowego tam konta, a to dotychczasowe anuluj subskrypcję, przełaczy się nawersję free, żeby kasy nie ciągneli i usuniesz po przejściu na free konto.

Mi jak się loguję z domu nie przychodza maile, ze zalogowałem się, tylko jak sie zaloguje na innym urządzeniu niż dotychczas lub u kogoś kto ma inny adres IP niż mój.