Wybór dobrego smarfona

(Nadi) #1

Witam.Nie znam się za bardzo na tych telefonach, dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc, w nadziei że mi pomożecie.Otóż w moim środowisku (szkoła, znajomi, przyjaciele) mają telefony dotykowe,a ja tradycyjną Nokię 7230.

Postanowiłam iść zgodnie z duchem techniki i również przesiąść się na telefon dotykowy. Najlepiej gdyby to był smart fon i łączył w sobie zarówno funkcje zwykłego telefonu i komputera.

Dodatkowo chciałabym,żeby posiadał system Android. Z tego co wyczytałam na necie jest b. dobrym systemem, do którego można instalować różne aplikacje z internetu co byłoby mi na rękę.

Aha i jestem odwiecznym fanem muzyki. (Słucham różnej,najczęściej klasycznej)

Chciałabym,żeby mój potencjalny telefon dobrze odtwarzał muzykę i mógł odtwarzać pliki nie tylko muzyczne,ale i multimedialne np. Avi

Aha i w miarę mały,żeby mógł sie zmieścić w kieszeni. Dodatowo uwielbiam kręcić filmy video,więc dobrze by było,żeby kamerka była w miarę solidna.

Mam nadzieję,że nie mam zbyt wygórowanych oczekiwań,jeżeli chodzi o parametry.

Aha i bez klawiatury querty poproszę bardzo.

Dobrzy ludzie, bardzo Was proszę doradźcie coś.Będę Wam niezmiernie wdzięczna za jaką kolwiek pomoc.

Producent,marka obojętna.Cena tak samo,ale wolałabym poniżej 1000zł.

Dziękuję Wam i jeszcze raz pozdrawiam.

(stan55) #2

moja propozycja to galaxy s2, zalety; powiem krótko super telefon, wady: bateria, potrafię ją wykończyć w 5 godzin, fonik możesz złapać poniżej 1000 złotych, oczywiście używka. kod do sprawdzenia telefonu *#0*#, przy resecie nie ma prawa pokazać się wykrzyknik

(Piotrek2255) #3

-o ty chcesz ludziom radzić czy ich wyprowadzać na manowce?

Jak wyżej, fajnym wyborem będzie S2, gorzej z ceną nówki to koszt 1200-1500zł, ale na pewno warto.

(folusek) #4

Proponuję Samsung galaxy s 2 :slight_smile: sam mam osobiście + oryginalna bateria 2000 z klapką :slight_smile: teraz trzyma o nie bo lepiej :slight_smile: