Wybór edytora (X)HTML

Tak, było pewnie ze sto razy. Ja jednak spytam - jaki (i dlaczego) edytor (X)HTML polecacie? Nie jestem już całkiem początkujący, do tej pory korzystałem z Notepada++, jednak myślę, że do HTML może być coś lepszego.

Możesz spróbować z płatnego Adobe Dreamweaver, ale Notepad++ jest najlepszy.

Netbeans, Eclipse… osobiście korzystam z tego pierwszego. Pomijam takie bzdety jak kolorowanie składni, to co Cię interesuje to podpowiedzi do tagów, automatyczne zamykanie, wbudowana dokumentacja i mnóstwo innych a skończywszy na wbudowanej wyszukiwarce z możliwością stosowania wyrażeń regularnych… trudno to nawet wymienić.

a ja polecam komodo edit (http://www.activestate.com/komodo_edit/) ta wersja jest darmowa (płatny jest dopiero komodo IDE)

bardzo duże możliwości, instalowania pluginów, obsługa makr, wygoda uzytkowania :slight_smile:

pierwsza czynnosc po instalacji: “Edit/Preferences/Fonts and Colors” i tutaj zmiana tematu na “Dark”, polecam każdemu, ulga dla oczu przy długiej pracy :slight_smile:

A mówią, że od przybytku głowa nie boli…

Przez jakiś czas używałem pajączka i według mnie jest dobry ale pod względem wizualnym typu kolorowanie tekstu to raczej lipa :? Możesz też wypróbować ked-a jest darmowy i w miarę dobry. Teraz pisze w notepad++ i według mnie jest najlepszy ale wypróbuje zaraz programik który polecił kstarski i może okaże się jeszcze lepszy od notepad++ :smiley:

Dodane 28.11.2009 (So) 15:53

kstarski program komodo jest kozacki :smiley: dobra opcja z tym czarnym stylem chociaż naukowcy doszli do wniosku że oczy tak naprawdę bardziej się męczą na stronach z czarnym tłem. Dziwne :?

Dodane 28.11.2009 (So) 16:15

Jak zlikwidować tą linie na środku?