Wybór internetu stacjonarnego

Witam.

Zamierzam kupić internet stacjonarny, do tej pory korzystałem z Orange FreeDom (najpierw 1mb, a rok temu podniosłem do 6).

Do tej pory wszystko śmigało tak jak powinno i byłem zadowolony (ok. 5 lat korzystam z tej oferty). Jakiś miesiąc temu zaczęły się problemy: znaczne spadki w szybkości internetu oraz niekontrolowane przerwy w transmisji danych (gubienie pakietów). Objawiało to się tym, że w grach Online (np. League of Legends czy Counter Strike) czasami ‘‘freezowało’’ moją postać.

Skontaktowałem się z Biurem Obsługi Klienta, opisałem problem, a oni odpowiedzieli że nie wiedzą kiedy to się skończy. Poznałem innego gracza, który ma te same problemy i powiedział, że ma te same problemy od 5 miesięcy i że Orange nic z tym nie zrobi. Jako że niedawno skończyła mi się umowa (po zakończeniu automatycznie przeszła na czas nieokreślony więc mogę ją spokojnie zerwać).

Nie znam się za dobrze na rzeczy więc dlatego piszę tutaj (postaram się odpowiadać, na wszystkie pytania).

Jaki internet stacjonarny jest najlepszy i z której oferty skorzystać ?

Mieszkam w malej miejscowości Świnna (woj. Śląskie, powiat Żywiecki). <----- Nie jestem pewien czy ta informacja w czymś pomoże ale wolę napisać.

Internetu używam do ściągania muzyki, filmów, grania w gry Online. Ja korzystam z laptopa więc łączę się z WiFi, mój brat ma stacjonarkę i zawsze był podłączony kablem.

Do tej pory korzystałem z routera TP-Link TD-W8910G

Czekam na odpowiedzi i z góry serdecznie dziękuję.

Pozdrawiam.

No cóż to jest w końcu Orange i nic na to nie poradzisz bo u nich po prostu już tak jest :stuck_out_tongue: a możesz podać lokalnych operatorów w twojej okolicy? Może to dziwnie zabrzmi ale zwykle lokalne firmy mają najlepsze oferty internetu.

Niestety na tę chwilę ciężko jest mi to stwierdzić.