Wybór konsoli i gier nastawionych na kontrolery ruchowe dla dzieciaków

Witam.

 

Jeśli nie ten dział to przepraszam i proszę do przeniesienie, wybrałem dział Hardware bo jednak głównym zagadnieniem jest kupno konsoli.

 

I tutaj właśnie chciałem prosić konsolowców o pomoc, ja od zawsze używam PC/Laptopa więc na konsolach nie znam się na tyle żeby dokonać wyboru samemu więc chciałem zasięgnąć opinii.

 

Planujemy w pracy zakupić konsolę do gier i w ferie robić zajęcia dla dzieci. Dzieciaki w przedziale wiekowym podstawówka i gimnazjum. Miałoby o wyglądać tak, że podopieczni grają w kilku za pomocą kontrolerów ruchu, o których troszkę poczytałem. Konsole mam zamiar podłączyć pod projektor multimedialny.

 

I tutaj potrzebuję kilku porad. Którą konsolę wybrać - PS3 czy może XBOX360 i w jakiej wersji (chyba, że warto rozważyć też coś od Nintendo)? Która konsola umożliwia jednoczesną grę w ile osób (oczywiście wszystko za pomocą kinect/move)? Na którą z konsol są lepsze gry tego typu i czy sterowanie może być dla nich kłopotliwe?

 

Z góry dziękuję za wszelkie porady.

 

 

Dla dzieci odpowiedni powinien być XBOX360 z kinectem ,ponieważ nie trzyma się w ręku sensora ruchu a dziecko to by odrazu upuściło sensor i po PS Move ,a na xbox360  z kinectem to kamerke masz w zestawie i to za pomocą ruchu ciała wszystko idzie ,nic nie trzeba trzymać w ręku ,poprostu luz :smiley: ,ale ograniczony teren ;p

Tak właśnie podejrzewałem, dzięki.

 

A jak z tym ograniczonym terenem jest dokładniej? Ile osób może na kinect grać jednocześnie?

Maksymalnie dwie osoby.

Z moich doświadczeń Kinect najlepiej działa, kiedy jesteśmy nieco ponad dwa metry od niego. Na szerokość - około 4 metrów jest wystarczające. Ważne, aby nie było żadnych przeszkód (meble, łózka, przesuwające się dywany, żyrandol!), bo można czasami się w coś uderzyć i nie jest miło :slight_smile:

Ok dzięki bardzo za info. A chciałbym jeszcze zapytać jak wygląda sterowanie w grach na kinect?