Wybór książki z helion.pl

Otóż, chciałbym w końcu zabrać się za naukę php i nie wiem jak to zrobić :smiley:

Kursy internetowe odpadają. Słabe tłumaczenia, dziurawe - po prostu słabe.

Pomyślałem, że może kupić książkę na helion? Tylko tutaj mam prośbę, aby pomóc mi w wybraniu książki :slight_smile: Portfel nie jest głęboki, więc ok. 4x zł mogę wydać, ale też mam drugą prośbę, aby nie podawać mi pierwszych lepszych tytułów “bo kolega koleżanki mojej siostry mówi że jest dobra”.

W sumie, gdyby była okazją na ową książkę, to możnaby zakupić na allegro?

W php jestem bardzo początkujący. Potrafie zrobić kilka prostych warunków, zmiennych i działań, aby powstało małe coś :roll:

I też mam takie pytanie, co do książek ze stylami css. Generalnie to z css idzie mi dobrze, choć czasami brakuje mi dobrego i efektownego wykończenia :stuck_out_tongue: Css’a spokojnie można nauczyć się z kursów online, ale chciałem się spytać, co ciekawego można spotkać w takich książkach o stylach? Widziałem w jednym poście Piotra Płatka iż chcialił on pewną książkę o css. Nie mam zamiaru na razie kupować takiej książki, ale chciałbym się z grubsza dowiedzieć, czy są w nich ciekawe informacje :wink:

No, to byłoby na tyle :wink:

Ja w takim wypadku jak Twój najchętniej wybieram się sam do księgarni aby przyjrzeć się książkom z interesującego mnie tematu i dopiero wówczas podejmuję decyzję. Po prostu nie ma takiej książki która by odpowiadała wszystkim. To co dla jednych jest za banalne dla drugich może być w sam raz i odwrotnie…

PHP Ćwiczenia praktyczne.

PHP w mgnieniu oka.

Poleczm te książki szczególnie całą serią Ćw. praktyczne

A ja polecam ci książkę nie heliona ale książkę z serii “komputer świat biblioteczka” “Programowanie w PHP” w kioskach już jej nie ma ale spokojnie możesz sobie ją zamówić na stronie komputerświata.

Jest super. Sam się z niej uczyłem php od podstaw.