Wybór laptopa Dell

Witam wszystkich.Potrzebuje pomocy w wyborze laptopa,wymienilam dell,z racji dobrej marki i po przeczytaniu rowniez porównań z lenovo np. Napisze może,że kwotą ok 4500,ciut w górę,służyć ma do codziennego użytku,procesor i5 myślałam,co do reszty,nie znam się,dobrze aby syn 13 lat jeśli to najdzie chęć na zagranie mógł pograć w te wymagające gry tez,ci do reszty,liczę na Państwa pomóc.Zbyt dużo jest dell w tej cenie a pozostałe parametry są dla mnie nieznane.Moze jest coś na rynku aktualnie dobrego w tej cenie?

Jeżeli MUSISZ DELL, bo masz taki fetysz, to wklej co masz sam. :slight_smile: Z innych np. MSI GF63 Thin i5-10300H 8GB 512GB SSD GF-GTX 1650 Max-Q W10 Laptop - ceny i opinie w Media Expert, ale już teraz mówię, że absolutnie nie polecam go. Już prezej Asus czy inny Acer np. ASUS Tuf Gaming FX505DT Ryzen 7 3750H 8GB 512GB SSD GF-GTX 1650 W10 Laptop - ceny i opinie w Media Expert. Zapytasz dlaczego? Ano ten Dell ma kartę MAX-Q, czy jeszcze bardziej okrojoną., niższe TDP odbija się na niższej wydajności.

Rada z mojej strony, jednak 17 jak nie nosi poza dom:)
Procesor i5-8/9/10 000H lub AMD 3550/3750/4600H, ostatnie najlepsze, ale róznica w cenie może byc zbyt dużą.
Karta graficzna minimum GTX 1650/1650TI(Super)/1660 - oczywiscie ostatnia najlepsza, modele max-q i wszystkie karty MX na wstępie wywalasz.
RAM - Minimum 8 GB i na starcie dokładasz 2 kość do 16
Dysk SSD, i jeżeli jako jedyny, minimum 500 GB.
Matryca FULL HD i Matowa.

Reszta detale, detalem jest tez sklep, poszukaj po róznych, patrz na czas dostawy (pewnie chcesz na święta) i na ceny, teraz mocno podnieśli… :wink:

Niestety, Dell w tych kwotach zostaje do prac biurowych, do gier nie ma w sumie nic.
Z dobrej firmy i dobry model jest HP (podanego Asusa wyżej odrzuć w przedbiegach za bardzo wysokie temperatury):

Po 1. Rozsądna cena za tą konfigurację, radzę osobno kupić system za 200zł niż dopłacać 500 za gotowy (pomożemy synowi zainstalować).