Wybór laptopa do 2000 zł (edycja tekstów, multimedia, tworzenie stron internetowych)

Myślę nad kupnem małego, poręcznego, cienkiego i w miarę szybkiego laptopa. Fajnie by było jakby był też lekki.
Chciałabym się zmieścić do 2000 złotych. Cena może minimalnie przekraczać limit.
Nie znam się bardzo dobrze na tych urządzeniach. Dlatego prosiłabym o rady, który laptop by pasował do moich wymagań.
Chciałabym na nim pisać teksty, słuchać muzyki, przeglądać internet i oglądać filmy.
Planuję uczyć się pisania stron internetowych, więc i do tego bym potrzebowała laptopa. :slight_smile:
Bardzo Was proszę o rady i o polecenie fajnego laptopa.

Ciężko będzie połączyć mały+lekki+wydajny+2000 zł :wink:

Osobiscie polecałbym:
wygooglować 2500U +8GB RAM + SSD 240 GB, powinien mieć matryce Full HD i 15 cali. Pewnie wyjdą CI Lenowo lub Acery. :wink:

Alternatywą jest I3-8130U lub wyższe numery lub i5-8xxx, ale i3 przegrywa trochę, a i5 droższe.

Przykładowy 14 calowy, Lenovo czy Acery w 15 calach sa tańsze.

Huawei Matebook 14 od dłuższego czasu w Polsce jest niedostępny. Chyba że mówimy o modelach z drugiej ręki.

Z modeli 16-calowych:
Huawei MateBook D 15.6" i5-8250U/8GB/256/Win10
Matryca FULL HD IPS większe kąty widzenia od standardowych matryc TN, aluminiowa obudowa z przyjemnym designem, procesor 8 generacji, lekka i smukła obudowa waga 1,76 kg na laptopie 15 cali to bardzo dobry wynik.

Dell Inspiron 5593 i3-1005G1/8GB/256/Win10 IPS
Matryca FULL HD również IPS, wykonanie akceptowalne, choć jest plastikowe, procesor 10 generacji. W porównaniu do Huawei posiada dodatkowo podświetlaną klawiaturę z wydzieloną klawiaturą numeryczną.

Z mniejszych modeli 14-calowych
ASUS VivoBook S14 S410 i3-8130U/8GB/240+1TB/Win10
HP Pavilion 14 i5-8250U/8GB/256PCIe/W10/IPS Silver