Wybór procesora

Cześć! Potrzebuję pilnie pomocy, gdyż spalił mi się procesor i nie wiem jaki zakupić nowy, by pasował do mojej płyty głównej i karty graficznej.

Oto moje informacje o kompie:

Spalony procesor:

Duron 800mHz

Model: SPX ATX/2.01

115/230V 6A/3A 60/50HZ

Zasilacz:

K7S5A

105

Płyta główna:

ITE

IT870 5F

0133-BXS

M5B180

Karta graficzna:

Geforce2 MX200 32MB

Proszę szybko odpowiedź i z góry dziękuję za pomoc.

a jaką kaską dysponujesz ??

No ja nie wiem czy to oznaczenie plyty czy zasilacza?

Jesli masz K7S5A to włożysz maks AthlonaXP 2600+, oczywiscie po zaktualizowaniu biosu.

Rzeczywiście możliwe, że to jest oznaczenie płyty głównej, bo nie znam się na tym za dobrze. A tak w ogóle to jaki powinieniem mieć zasilacz, bo wiem, że ten, który akurat posiadam jest za słaby, gdyż często komputer się restartuje; dodam tylko jeszcze że mam 256MB RAM i dysk 40GB.

Odpowiadając na kolejne pytanie to planuje zakupić procesor do 200zł, chociaż nie musi to być procesor ze sklepu (może być używany) - byle był obsługiwany przez moją płytę główną.

procek dosyc dobry cena/wydajnosc

http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9806

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=80933181

from http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/sub/ … 90918.html

a zasilacz ogolnie powinien wystarczac na takim konfigu ale ma pewnie swoje lata jak niechcesz wydac duzo kasy to FORTRON

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=80907946

lub jakis ze sklepu 300w za 50zl no chyba ze chcesz cos za wieksza kase twoj wybor

Proponujesz mi zakup procesora Durona 1,8 GHz? Ale czy na pewno moja płyta główna uciągnie taki procesor? I czy na pewno mój zasilacz wystarczy dla tego sprzetu, gdyż aktualnie przez ten zasilacz co jakiś czas mi się komputer wyłącza i muszę poczekać aż się schłodzi i znowu włączyć.

Aby Was bardziej wprowadzić w temat mam dokładniejsze informacje o moim sprzecie, gdyż znalazłem papiery.

Typ procesora

AMD Duron, 800 MHz (4 x 200)

Nazwa płyty głównej