Wybór telefonu : Xperia J, HTC One, SE Live

Witam, za tydzień przedłużam umowę w Plusie i chciałbym wymienić telefon (Nokia 2700 jest dobra, ale z internetem słabo). Telefony jakie mnie zaciekawiły to Sony Xperia J, HTC One V i Sony Ericsson Live. Który najlepiej wybrać? Zależy mi najbardziej na:

  • sprawnym korzystaniu z internetu

  • Android 4.0 który nie będzie mulił

  • wytrzymałej baterii

  • dobrym odtwarzaczu muzyki i wideo (niekoniecznie HD, od tego mam netbooka

  • w wymagające gry nie będę się raczej bawił, choć kto wie, na Androida ma wyjść GTA Vice City

Jestem otwarty na propozycję innych telefonów bo nie znam się dobrze na smartfonach. Brałem pod uwagę też sprzedanie któregoś z tych telefonów za 700 zł, dopłacenie 300 i kupienie Xperii Sola, który wydaje mi się super telefonem (tylko Plus daje mu jakąś cenę z dupy, ponad 2000 bez umowy, gdzie na oficjalnej stronie Sony kosztuje 999 zł.

Xperia J = MSM7227A = Zabytek

Dobrze że nie 8000zł, za sam brandowany soft powinni zażądać ze 3000zł, te wszystkie znakomite optymalizacje, migające loga, pejsbóki. Na alledrogo ten telefon kosztuje ~800zł.

Bierz SE Live sam mam taki :smiley: andek 4 nic sie nie scina dobry odtwarzacz muzyczny i wiele innych bajerów,aparat robi dośc dobre zdjęcia,a tel jest dość zgrabny i dobrze leży w dłoni wiec polecam ten model.

Witam,

Z tych 3 modeli zdecydowanie SE Live. Parametrami i wykonaniem może przyciągać One V, ale nawet nie bierz go pod uwagę. Ten telefon ma mnóstwo fabrycznych wad (wystarczy przejrzeć dział One V na forum androida) m. in. problem z soft’em, potrafi wyrzucić samoczynnie oprogramowanie i telefon może okazać się nie do postawienia, ale to tylko jeden z przykładów wadliwości tego modelu.

Miałem też taki przypadek u siebie na serwisie.