Wybór zasilacza i procesora do określonej obudowy/płyty głownej

Witam. Mam zamiar zakupić nowy zasilacz oraz nowy procesor. Nie znam się zbytnio na tym dlatego też uderzam tutaj.
Jakie modele wybrać?

  1. Procesor:
    Posiadam procesor “AMD Phenom™ II X4 965 Processor, 3392 MHz”. Interesuje mnie coś w stylu “Procesor AMD FX-8350, X8, 4.0GHz, 16MB”, ale słyszałem że potrzebne jest jakieś lepsze chłodzenie. Jeżeli tak to co polecacie lub jaki inny procesor?

  2. Zasilacz
    Posiadam zasilacz “Pentagram Silent Force 550 Total”. Podobał mi się “Zasilacz Cooler Master G650M 650W” ale nie znam się na tym całkowicie.

3.Dodatkowe informacje
Płyta główna "ASRock M3A790GHM/128M"
Karta graficzna "Palit GeForce GTX 960, 4GB"
Obudowa “Aerocool PGS RS-9” (jakaś starsza wersje chyba)
8 GB ramu (na 4 kościach)
Podaję te informacje żeby mieć pewność że się wszystko tam pomieści.
Oczywiście jeżeli wymagana będzie wymiana np. obudowy czy tez płyty głównej, to proszę o pomoc co do wyboru zamienników.

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.

Płyta główna nie obsługuje procesorów AM3+. Phenom 965 to jeden z najwyższych modeli, które działają na tej płycie. Są jeszcze modele X6, ale te są już przeszłością. Jeśli oczekujesz widocznego wzrostu wydajności musisz skupić się na nowej platformie pod ryzen lub i5 czy i7 Intela.
Jeśli chodzi o zasilacz, typ masz dobry. Kwestia tylko co chcesz zyskać wymianą. Obecny zasilacz nie jest najwyższej możliwej jakości ale też nie jest to tykająca bom8a. Moc ma na pewno wystarczającą do obecnych podzespołów.

Czyli jak? Potrzebuję nowej płyty głównej? Jeśli tak to jaką najlepiej wziąć żeby pasowala do obecnej karty graficznej i jaki procesor wybrać w podobnej cenie do tego co podałem.
A co do zasilacza to kiedyś ktoś mi napisał ze mój gtx 960 się będzie marnowal przy obecnym zasilaczu.