Witam wszystkich. Postanowiłem w końcu wymienić komputer na nowy. Max 5tys (ale najlepiej 4 /4.5tys).
Nie znam się na składaniu oraz dobieraniu częsci ponieważ robię to pierwszy raz. Chciałbym Was prosić o rady/opinie czy może jakieś podpowiedzi dotyczące poniższego sprzętu który planuję zakupić (wszystko się zgadza, współgra, czy jest ze sobą kompatybilne?)
odrzan , zapoznaj się, proszę, z tym tematem i tą stroną, a następnie - korzystając z przycisku Edytuj(na dole pierwszego posta po prawej stronie) i opcji Użyj pełnego edytora - popraw tytuł wątku tak, by mówił konkretnie o problemie. Poprawnie zatytułowany wątek zwiększa szansę na uzyskanie szybkiej pomocy. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.
Dobry zestaw. Czy rzeczywiście potrzebujesz takiego mobo i zasilacza to już inna sprawa. Wolałbym wrzucić SSD na system zamiast płyty głównej za około 900zł.
Otóż ma znaczenie. Jak masz możliwość i myślisz przyszłościowo, zakup dysk SSD. Zobaczysz że przesiadka z normalnego dysku na SSD to kolosalna zmiana w działaniu
Chyba jak się nie umie dbać o HDD Ja jakiś czas temu przesiadłem się na 2xSSD+HDD i szału nie ma. Owszem, system odpali się wcześniej, gry załadują się trochę szybciej no i to tyle. Z pewnością nie jest to taki “must have” jak to niektórzy określają, choć akurat w tym budżecie można sobie na niego pozwolić
Autorze, podkręcać procesor oczywiście zamierzasz? Monitor w jakiej rozdzielczości pozwala Ci grać?
Atronics być może zmienię kilka części ale co do niektórych nie jestem przekonany,
Ationx Raczej nie zamierzam, nigdy tego nawet nie robiłem, a monitor to już inna bajka, Po nowym roku mogę zainwestować a na chwile obecną posiadam “SAMSUNG SyncMaster 913v”
Mówiłem że kompletnie się na tym nie znam ;/ Nie chcę nic podkręcać, chcę dobry komputer który będzie mi służył przez dłuższy okres. Jeśli chodzi o zasilacz to wybrałem taki po prostu na przyszłość. Chciałbym żeby odpaliły na nim nawet te najnowsze produkcje gier.