Wycena komputera stacjonarnego!

Witam. Jestem dość zielony w sprzęcie komputerowym dlatego piszę tutaj. Mam zamiar sprzedać komputer stacjonarny. Jest stary, został złożony w 2010 roku.

  • 1.PROCESOR P DUAL-COLRE E6300 2.8 GHz/2M LGA775 BOX
  • 2.KINGMAX DDR2 2048MB PC800
  • 3.HDD CAVIAR 500GB SATA II 16MB CACHE
  • 4.DVD-REV LITEON iHAS124 SATA CZARNY BLUK NERO
  • 5.GIGABYTE GA-EP31-ED3L Intel G41 Socket 775
  • 6.GAINWARD GeForce GT240 1024MB DDR3/128bit DVI/HDMI PCI-E
  • 7.ZASILACZ I-BOX ATX 500W SFAN CE+PFC 12cm/FAN BOX
  • 8.OBUDOWA I-BOX

Wiem, że majątku na nim nie dostanę i też jestem przekonany że znajdzie się kupiec na tego dziadka. Lepiej go sprzedać niż miałby leżeć i się kurzyć. Proszę o wycenę i ewentualne porady. Pozdrawiam! :slight_smile: :slight_smile:

Za 300zł może sprzedaż. Na części myślę, że wyciągniesz około 400-500zł.

W okolicach 450 zł powinieneś łącznie dostać za poszczególne podzespoły. Wyjąwszy z tego produkt zasilaczopodobny i najpewniej dziadowską obudowę. 

Dzięki panowie. :slight_smile:

Z reguły sprzedaż części jest bardziej opłacalna, jednak wg mnie nie w tym wypadku. Pojedyncze części nie prezentują się zbyt okazale i na niektóre z nich możesz w ogóle kupca nie znaleźć. Jeśli spróbujesz sprzedać jako zestaw, to może ktoś się skusi za ok. 300-350zł. Niestety, ludzie nie lubią kupować używanego sprzętu. Albo inaczej - jeśli ktoś sprzedaje używany sprzęt, to często wycenia go za drogo, bo sprzęt bardzo szybko traci na wartości i już w momencie zakupu jego wartość spada. Decyzja należy do Ciebie, sprzęt nie jest nowy, więc problem z głowy - stary sprzęt łatwiej wycenić.  :wink:

Zgadzam się - niestety, po “nówkę” to do salonu… W sprzęcie elektronicznym bardziej tracimy niż np. przy pralkach czy samochodach, syndrom naszych czasów :slight_smile:

Tylko sprzedaż w częśćiach ratuje, o ile sprawne i niezbyt zużyte :slight_smile: