Wycinanie przedmiotów

witam jestem początkującym userem photoshopa… moglby mi ktos przedstawić turtoriala jak dokładnie wyciąć przedmiot z jakiegoś obrazka lub zdjęcia… bo np jak ja proboje wyciac herb ktory jest na bialym tle… i wklejam potem na jakies inne tlo (np niebieskie) to widać że przy tym co wyciołem są takie białe obszary po bokach…

Zobacz ten temat

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=81856

  1. Spróbuj użyć narzędzia Różdzka (W)- zaznacz biały obszar, potem opcja ZAZNACZ ODWROTNIE, łapiesz herb i przenosisz na nową wartwę. Ew śmieci wymazujesz gumką.

  2. Albo magiczne lasso- zaznaczasz punktami(trzymając CTRL) obszar, który chcesz odciąć i masz to co potrzebujesz.

  3. Przenosisz całość na nową wartwę bez tła i gumką (trzymając CTRL)jedziesz wdłuż obiektu który ma zostać.

Jeden z tych 3 sposobów powinien sie udać :slight_smile:

ostatnio dużo o tym na forum było wystarczy poszukać. Realtrue takimi metodami to sie idzie zamęczyć a efek i tak nie bedzie zadowalajacy. Polecam wycinanie za pomoca pen toola oraz filter-> extract

Pewnie możnaby znależć jeszcze kilka sposobów na to :slight_smile:

Gość napisał, że jest początkującym PS- owcem, wiec nie ma co mu za bardzo mieszać w głowie.

Wytnij MAgnetic Lasso tool, staraj się robić to dokłądnie

Jesli nadal będzie nidokładnie to zrób

Tak

I po problemie