Wydajnosc systemu windows

witam wszystkich

na samym poczatku chcialem napisac ze to jest mój pierwszy laptop a komputera nigdy nie mialem i jestem zupelnie zielony na temat komputerów , tak tak wiem ze dla niektórych wyda sie to zupelnie dziwne w tych czasach ale pochodze z biednej rodziny i nie stac bylo mnie na zakup kompa ale juz mam kupiony za ciezko zarobione pieniadze i jesli by ktos chcial mi pomóc prosze pisac tak jak dla dziecka 9 letniego bym mógl zrozumiec wszystko juz opisuje mój problem.

Kupilem laptop firmy ASUS X53SG-AP041C , karta graficzna GeForce 9300m G , pamiec 3 GB . wynik podstawowy tego laptopa kiedy go kupilem byl 3.1.po jakim czasie ( 1 miesiac) spostrzeglem ze wynik podstawowy mojego laptopa spadl na 1.0 obnizyla sie grafika czyli wydajność pulpitu dla infersu windows area i grafika w grach do 1.0 czyli teraz mój laptop ma wynik podstawowy 1.0 prosze mi napisac dlaczego tak sie stalo przeciez nic w nim nie grzebalem i jesli jest to mozliwe napiszcie jak naprawic laptop by ponownie bylo na 3.1 szukalem w internecie ale nie potrafie znalesc rozwiazania mojego problemu.Za wszelka udzielona mi pomoc bede naprawde wdzieczny i z góry dzieki .

Olej wskaźnik. Czy zauważyłeś jakiś spadek wydajności poza tym wskaźnikiem?

Wskaźnik nie ma żadnego znaczenia. Jak to napisał koniar - zauważyłeś spadek poza tym wskaźnikiem (np. gry zaczęły “ciąć”)?

no wlasnie natym polega mój problem śmigalem sobie w gry bez żadnego problemu ale ostatnimi czasy zaczely mi sie ciać lub grafika nie przypominala takiej jaka pamietam z tych gier wiec zobaczylem parametry nie wiem co moglo spowodowac bo nic nie wywalalem z laptopa jedynie co robie to co jakis czas skanuje antywirusem i czyszcze cyklinerem zainstalowane programy.kolega napisal mi ze moze jakis sterownik do karty graficznej zostal uszkodzony czy moglo tak być jesli wiecie pomóżcie bo szkoda mi kasy wydawac żeby oddać go do naprawy :slight_smile: