Wydajny smartfon do 1000 zł

Witam,
przymierzam się do zakupu smartfona w okolicach 1000 zł. Zależy mi na tym, aby działał wydajnie, posiadał dużą ilość RAMu, ok. 3GB oraz mocny procesor, nowoczesny system Android, ekran 5 cali, lub trochę większy. Nie znam się na rynku telefonów oraz nie wiem jakie telefony są najlepsze tego okresu, dlaczego chętnie zapoznam się z waszymi propozycjami oraz doświadczeniem.

Sprawdź sobie UMI TOUCH - taka nazwa ,żadne x w nazwie ! potestowałem już kilka smartfonów i na chwilę obecną jestem nim zachwycony ! Parametry ma bardzo dobre http://www.mgsm.pl/pl/katalog/umi/touch/UMI-Touch.html A tutaj zobacz sobie na Allegro :http://allegro.pl/umi-touch-5-5-fhd-8-x-1-3ghz-3gb-16gb-gratis-i6669819012.html

Od niedawna mam służbowy Huawei p8 lite, wg mnie wydajny, pomimo 2GB RAM. Działa szybko i nic się nie muli. Co fajne, co jakiś czas dostaję aktualizacje andka.

Polecam Moto X Style w tej cenie super telefon . Czysty android 3GB RAM, Snapdragon 808 , 32GB wbudowane . Tylko telefon jest dosyć duży 5,7 ekran.

Od siebie powiem - Huawei Honor 7.

Kumpel z autoryzowanego serwisu H. mówił mi że tony tego spływają z najróżniejszymi usterkami więc nie chce być czarnowidzem ale twoja radość może nie trwać długo.

Tak samo, jak rzekomo Acery zawsze spływają na serwis. Miałem 3 Acery, znajomi też mają Acery i działają wiele lat. Albo ja mam takie szczęście, albo ludzie pecha. Mam znajomego, ktory co by nie kupił, zaraz się psuje. Czasami zastanawiam się czy to faktycznie wadliwy​ sprzęt, czy ludzie używają go niezgodnie z przeznaczeniem.

Zresztą, jak pisałem, to firmowy sprzęt, jak padnie to mi to lotto.