Wyjęcie dysku a gwarancja


(Szymonio) #1

Witam. Mam problem ze swoim Sony Vaio Fit E SVF1521D2EB. Obawiam się że wysiadły jakieś podzespoły (RAM, grafika). Najpierw system pokazał 2 bluescreeny. Z jednego wynikało ogólnie że problem tkwi w hardware, a z drugiego że coś z pamięcią RAM. Teraz laptop się uruchamia i nic poza tym. Nie pokazuje się  ekran BIOSU, nie ładuje się system... Chcę wysłać go na serwisie gwarancyjnym ale nie podoba mi się wysyłanie go ze wszystkimi danymi. Dodatkowo proszą o hasło użytkownika(kompletnie nie wiem po co). Chciałbym się więc dowiedzieć czy ma ktoś doświadczenia z wyciąganiem dysku z tego modelu. Czy taka ingerencja będzie widoczna i grozi utratą gwarancji? Po otwarciu klapki dyski jest zasłonięty takimi foliowymi paskami, więc nie wiem czy nie mogą się one zerwać...


(mrFreeze) #2

Nic wspólnego nie ma to z dyskiem. Nie kombinuj odsyłaj do serwisu.


(Szymonio) #3

Nie chcę kombinować :slight_smile: Po prostu nie podoba mi się dawanie im mojego hasła do konta MS. Chyba że nie podawać tylko poprosić zainstalowanie systemu jeszcze raz jeśli będą potrzebowali do testów


(mrFreeze) #4

Hasło logowania do systemu.