Wyjęcie dysku a gwarancja

Witam. Mam problem ze swoim Sony Vaio Fit E SVF1521D2EB. Obawiam się że wysiadły jakieś podzespoły (RAM, grafika). Najpierw system pokazał 2 bluescreeny. Z jednego wynikało ogólnie że problem tkwi w hardware, a z drugiego że coś z pamięcią RAM. Teraz laptop się uruchamia i nic poza tym. Nie pokazuje się  ekran BIOSU, nie ładuje się system… Chcę wysłać go na serwisie gwarancyjnym ale nie podoba mi się wysyłanie go ze wszystkimi danymi. Dodatkowo proszą o hasło użytkownika(kompletnie nie wiem po co). Chciałbym się więc dowiedzieć czy ma ktoś doświadczenia z wyciąganiem dysku z tego modelu. Czy taka ingerencja będzie widoczna i grozi utratą gwarancji? Po otwarciu klapki dyski jest zasłonięty takimi foliowymi paskami, więc nie wiem czy nie mogą się one zerwać…

Nic wspólnego nie ma to z dyskiem. Nie kombinuj odsyłaj do serwisu.

Nie chcę kombinować :slight_smile: Po prostu nie podoba mi się dawanie im mojego hasła do konta MS. Chyba że nie podawać tylko poprosić zainstalowanie systemu jeszcze raz jeśli będą potrzebowali do testów

Hasło logowania do systemu.

http://www.xpec.pl/img/!tipsy/Screenshot%20-%202009-03-18%20,%2012_44_27.jpg