Wykasowałem wszystkich użytkowników

Jestem laikiem komputerowym i chyba narozrabiałem - nie wiem co zrobić ? Niedawno założyłem użytkownika nowego dla żony- bez uprawnień administratora. Potem chciałem usunąć; wyczytałem , że dla XP można to zrobić : START - URUCHOM - Control userpasswords2 i usunąć co chce . Usunąłem , ale wszystkie i teraz po odpaleniu komputera odpala mi się WINDOWS i wskakuje mi maska wyboru użytkownika ; po prawej stronie ekranu nie mam żadnego użytkownika do wyboru , bo wszystkich wykasowałem . Nie mogę przejść dalej do maski głównej komputera - CO ROBIĆ ??? . W panelu STEROWANIA - UŻYTKOWNICY miałem dwóch użytkowników Właściciel (upr. administratora) i Iwona (upr. ograniczone) . Jak wszedłem przez START- CONTROL USERPASSWORD2 - pokazały mi się 3 konta . Dwa te co wcześniej napisałem i administrator (upr.administratora) . Przez nieuwagę usunąłem wszystkie i mam to , że nie mogę z tego komputera korzystać .

Chciałbym mieć jednego użytkownika z uprawnieniami administratora . Windowsa mam legalnego XP Home Edition z dyskietką instalacyjną . Proszę o radę co robić - nie chciałbym czegoś stracić ze swoich plików albo narozrabiać

Mam jeszcze jedno pytanie : czy jak mam internet bezprzewodowy iplus to “wredny” sąsiad może mi coś “narozrabiać” w komputerze, a jeśli tak to jak temu zapobiec . UWAGA kiedys zauważyłem , że po rozłączeniu internetu i wyjściu z aplikacji iplus . dioda w modemie świeciła dalej światłem ciągłym tak jakbym miał połączenie internetowe aktywne ???

to gratuluję pomysłu :wink:

spróbuj odpalić w trybie awaryjnym - choć bez konta admina też może być problem.

możesz też spróbować wcisnąć F8 na starcie klik

i próbować przywrócić ustawienia.

jeśli się uda to proponuję do zarządzania kontami używać panelu sterowania i apletu użytkownicy tam raczej nie powinieneś za duzo nabroić.

co do iplusa - wredy sąsiad praktycznie nie ma mozliwości nic zrobić, jeśli nie udostępniasz tego neta na wifi.