[Wykonam]Freelancer podejmie się pozycjonowania

Witam Serdecznie,

Krótko o mnie:

Seo zajmuję się od 2014 roku, w tym czasie pracowałem w dwóch dużych agencjach Poznańskich, w marcu tego roku postanowiłem założyć własną działalność. Nie każdy aspekt działania agencji mi odpowiadał i poczułem że to najwyższy czas aby zacząć samemu działać. Zaczynałem jako młodszy specjalista a skończyłem na starszym specjaliście ds. pozycjonowania. W tym czasie zajmowałem się link buildingiem, audytami, blogami,optymalizacjami stron oraz kampaniami Adwords. Osoby zainteresowane usługami i chcącymi poprawić widoczność strony w wyszukiwarce Google zapraszam do kontaktu pod adresem e-mailowym.

Pozdrawiam

Zanim zaczniesz się ogłaszać z propozycjami pracy dla innych, zrób coś dla siebie i doprowadź witrynę firmową do stanu, w którym nie będzie odstraszała potencjalnych klientów.

Jak widzę przycisk podzielony na email i telefon, który odnosi do strony startowej, to chce mi się… śmiać.
Musze przyznać, że bardzo profesjonalnie wygląda zestaw przycisków społecznościowych, który zamontowany był szablonie, a które to odnoszą się do strony startowej.

Zróbcie lepiej audyt u siebie, a później obsługujcie innych.
Z drugiej strony pewnie i tak nie będziecie mieli z tym problemów, bo… jakoś Was w tych góglach nie widać.

1 polubienie

Strona nie ma na celu być widoczna w “góglach”, nie jest ona nawet pozycjonowana, po prostu…stoi, co można łatwo zobaczyć po ilości linków jakie są na nie kierowane. Sam zajmuję się pozycjonowaniem i nie jest moim priorytetem zajmowanie się stroną czy link buildingiem. Chcąc ja wypozycjonowac np na frazę “Pozycjonowanie Poznań” musiałbym poswięcić sporo czasu kosztem czasu który w tym momencie przeznaczam na moich klientów.