"Wykorzystywanie" assetów unity

Witam!
Mam takie pytanie - kiedy tworzę swoją grę 3d w unity i ściągnę gotowe tekstury z asset store, to mogę np.powiedzieć że to ja jestem autorem czy trzeba gdzieś zaznaczyć że pobrałem materiały z asset store?

Nie wiedziałem do jakiego działu wsadzić, więc proszę w razie czego o przeniesienie do prawidłowego

Nie musisz oznaczać autora, ale nie możesz sobie przypisać autorstwa. Zresztą ludzie od razu widzą, czy coś jest assetem czy nie, zwłaszcza gdy wydaje grę na np. Steamie. Gra złożona tylko lub głównie z assetów to sh*t :wink: mało kto będzie chciał grać w sklejke, a tobie będzie trudno edytować poszczególne elementy assetu . Polecam wszystko robić samemu, ja w swojej gierce użyłem tylko assetu do skyboxu bo nie potrafiłem zrobić dobrego tła, resztę zrobiłem sam (modele, plansze, platformy). Textury ściągnąłem z internetu, ALE szukałem po frazach typu " free texture wood", wtedy nikt się nie doczepi o prawa autoskie, przynjmniej z tego co kojarzę.