Wyłączający się antywirus (ESS 5)

Witam w ciągu ostatnich dwóch dni dwukrotnie bez wyraźnych przyczyn wyłączył mi się program zabezpieczający Eset Smart Security (5.2.9.12). Zniknęła ikonka z tray`a ,zniknęły procesy Eseta z menadżera zadań (ekrn.exe; egui.exe) a podczas próby ręcznego uruchomienia wyskakiwał komunikat “błąd podczas komunikacji z jądrem”. Ponownie uruchamiał się dopiero po restarcie komputera. Chcąc uniknąć powtórki z rozrywki przeinstalowałem program (pobrany z dobreprogramy.pl) dodatkowo przeskanowałem system mbam ale nie znalazł niczego o czym bym nie wiedział i czego bym nie miał na kompie od wielu miesięcy (trainer do gry itp). Od wczoraj tzn od momentu gdy przeinstalowałem Eseta niby wszystko działa ale wolę sie upewnić dlatego proszę o sprawdzenie logów z programu OTL.

http://wklejto.pl/129334

http://www.wklejto.pl/129337

Eset przeinstalowany. Konfiguracja usługi Eseta prawidłowa. http://kb.eset.com/esetkb/index?page=co … 0&actp=RSS

W raporcie OTL nie widzę aktywnej infekcji.

Rozumiem że w takim razie mogę być spokojny o stan swojego komputera. Dziękuję za poświęcony czas. Pozdrawiam Andrzej.