Wyłaczenie/Właczenie poczty głosowej w Heyah

Otóż tak wyłaczyłem poczte głosową kodem ##002#

Ale co jeśli chce właczyć ją od nowa?

Znalazłem kod ##002* ale kiedy go wpisze dalej nie działa

Podobnie jak w menu telefonu próbuje ustawić przekierowania - zawsze pisze odmowa.

Próbowałem sie zalogować na Selfcare ale pisze że błędne hasło.

Nie pali mi sie, bo i tak nie potrzebna mi ta poczta głosowa (dlatego ją wyłączyłem) ale może ktoś zna skuteczną metode właczenia jej?

Próbowałem też numeru z 602900 ale odpowiada mi że połaczenie z mojego numeru jest zabronione…

Skorzystaj z konfiguratora telefonu na stronie HEYAH

http://www.heyah.pl/34e501b4db3c97d6952361c00c343604

tak chyba jest najprościej.

Ale wywala mi że nieprawidłowe dane :o

Starter kupiłem dzisiaj, może trzeba poczekać aż będzie można sie tam zalogować?

Jakie dane nieprawidłowe ? W pole Heyah kod wpisałeś 4 ostanie cyfry kodu puk ?

Tak, powtarzałem kilkukrotnie i nic.

Nie działa, na 100% wpisuje dobrze

To spróbuj zadzwonić do biura obsługi

Biuro Obsługi: 2222 z Heyah (1 PLN za minutę) lub

0 888002222 (połączenia według Twojej taryfy).

Infolinia: 0 801222111 (połączenia według Twojej taryfy).