Otóż tak wyłaczyłem poczte głosową kodem ##002#
Ale co jeśli chce właczyć ją od nowa?
Znalazłem kod ##002* ale kiedy go wpisze dalej nie działa
Podobnie jak w menu telefonu próbuje ustawić przekierowania - zawsze pisze odmowa.
Próbowałem sie zalogować na Selfcare ale pisze że błędne hasło.
Nie pali mi sie, bo i tak nie potrzebna mi ta poczta głosowa (dlatego ją wyłączyłem) ale może ktoś zna skuteczną metode właczenia jej?
Próbowałem też numeru z 602900 ale odpowiada mi że połaczenie z mojego numeru jest zabronione…
Lasero
(Lasero)
#2
Skorzystaj z konfiguratora telefonu na stronie HEYAH
http://www.heyah.pl/34e501b4db3c97d6952361c00c343604
tak chyba jest najprościej.
Ale wywala mi że nieprawidłowe dane :o
Starter kupiłem dzisiaj, może trzeba poczekać aż będzie można sie tam zalogować?
Lasero
(Lasero)
#4
Jakie dane nieprawidłowe ? W pole Heyah kod wpisałeś 4 ostanie cyfry kodu puk ?
Tak, powtarzałem kilkukrotnie i nic.
Nie działa, na 100% wpisuje dobrze
Lasero
(Lasero)
#6
To spróbuj zadzwonić do biura obsługi
Biuro Obsługi: 2222 z Heyah (1 PLN za minutę) lub
0 888002222 (połączenia według Twojej taryfy).
Infolinia: 0 801222111 (połączenia według Twojej taryfy).