Wyłączona ochrona w Kaspersky Internet Security 2009

Po zainstalowaniu, dodaniu klucza i zrestartowaniu komputera w programie wyłączona jest ochrona (szara ikonka w tray’u). Niestety, nie mogę jej włączyć. Czy to może być wina wirusów, z którymi borykam się ostatnio?

W razie potrzeby dodałem logi (http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?f=16&t=311901)

Proszę o wskazówki.

A klucz do KIS masz legalną? jeśli tak to potrzebuje musi aktualizację baz. PPm na ikonę i tam znajdziesz.

Ja też kiedyś przy pierwszym uruchomieniu tak miałem i musiałem ręcznie włączyć ochronę, więc przejdź w zakładkę: ochrona i klikaj na tych pozycjach, które nie są włączone - odhaczone i wybieraj: włącz z menu, jakie się pojawi. U mnie przynajmniej tak zadziałało, choć nie wiem, czy to u Ciebie wystarczy.

myślę że ziutek ma racje :smiley: iż też tak zrobiłem i działa :stuck_out_tongue:

Dodane 18.02.2009 (Śr) 13:24

myślę że ziutek ma racje :smiley: iż też tak zrobiłem i działa :stuck_out_tongue:

a znacie jakieś inne sposoby? to już próbowałem i nic - nadal ochrona jest wyłączona