Wymiana karty graficznej w laptopie - wybór karty

(Orion.) #1

Witam.

Może zacznę od tego że mam zamiar wymienić kartę graficzną po tym jak się okazało że na mojej obecnej nie rusza żadna gra oprócz starych dennych skoków narciarskich :smiley:

A więc oto moje dane :

(jeżeli fotki nie działają to kliknij na ikonki a otworzy je w nowej karcie :slight_smile: )

SYSTEM:

system.png

EKRAN :

ekran.png

Maksymalna cena : 300 zł

Dodam że potrzebuje karty graficznej aby była dobra na gry nowszej generacji BF3/BF4, FIfa 14/15, COD i inne duże produkcje.

Aaa… i jeszcze jedno pytanie, gdy kupie kartę graficzną  którą mi polecicie to jest pewność że będzie pasowała(fizycznie w obudowie) oraz czy się zgra z podzespołami? Jak wygląda sprawa ze sterownikami, będę musiał samemu poszukać w necie do danej karty czy dostane sterowniki na płytce?

Pewnie niektóre z Tych pytań są bardzo dla Was głupie ale ja jestem całkowicie zielony w Tych sprawach :smiley:

ZA DOBRE PORADY DAJE “LUBIE TO”   :slight_smile:

pozdrawiam.

(Odyniec_Stary) #2

To jest laptop. Tylko w części modeli można wymienić kartę graficzną, ale nie w tym.

Musisz męczyć się z tym co masz.

(Orion.) #3

Jak to, chcesz powiedzieć że w laptopach nie można wymieniać karty graficznej? Jak to nie? Przecież mój kumpel wymieniał, a może mówisz o czymś innym, może źle zrozumiałem za co przepraszam :wink:

(Odyniec_Stary) #4

No nie może być. Aż taki zdziwiony?

Chcesz swobodnej wymiany części - kup PC

Tak jak napisałem - tylko w części modeli można. I nie jest to na zasadzie tylko wsadzenia w slot i cześć.

(rgabrysiak) #5

Cześć,

W większości laptopów kart graficznych się nie wymienia, a tych które pozwalają na wymianę karty graficznej jest garstka.

Może ma model laptopa który umożliwia wymianę karty, a może robił tylko rebaling? Któż to wie, skoro nie napisałeś jakim modelem laptopa dysponuje twój kumpel.

(Krispal) #6

laptopy z najwyzszej półki mają wymieniane karty graficzne 

np. dell xps ,alienware