Wymiana karty graficznej w laptopie - wybór karty

Witam.

Może zacznę od tego że mam zamiar wymienić kartę graficzną po tym jak się okazało że na mojej obecnej nie rusza żadna gra oprócz starych dennych skoków narciarskich :smiley:

 

A więc oto moje dane :

 

(jeżeli fotki nie działają to kliknij na ikonki a otworzy je w nowej karcie :slight_smile: )

 

SYSTEM:

 

system.png

 

 

EKRAN :

 

ekran.png

 

 

Maksymalna cena : 300 zł

 

Dodam że potrzebuje karty graficznej aby była dobra na gry nowszej generacji BF3/BF4, FIfa 14/15, COD i inne duże produkcje.

Aaa… i jeszcze jedno pytanie, gdy kupie kartę graficzną  którą mi polecicie to jest pewność że będzie pasowała(fizycznie w obudowie) oraz czy się zgra z podzespołami? Jak wygląda sprawa ze sterownikami, będę musiał samemu poszukać w necie do danej karty czy dostane sterowniki na płytce?

 

Pewnie niektóre z Tych pytań są bardzo dla Was głupie ale ja jestem całkowicie zielony w Tych sprawach :smiley:

 

ZA DOBRE PORADY DAJE “LUBIE TO”   :slight_smile:

 

 

pozdrawiam.

To jest laptop. Tylko w części modeli można wymienić kartę graficzną, ale nie w tym.

 

Musisz męczyć się z tym co masz.

Jak to, chcesz powiedzieć że w laptopach nie można wymieniać karty graficznej? Jak to nie? Przecież mój kumpel wymieniał, a może mówisz o czymś innym, może źle zrozumiałem za co przepraszam :wink:

No nie może być. Aż taki zdziwiony?

 

Chcesz swobodnej wymiany części - kup PC

 

Tak jak napisałem - tylko w części modeli można. I nie jest to na zasadzie tylko wsadzenia w slot i cześć.

Cześć,

W większości laptopów kart graficznych się nie wymienia, a tych które pozwalają na wymianę karty graficznej jest garstka.

Może ma model laptopa który umożliwia wymianę karty, a może robił tylko rebaling? Któż to wie, skoro nie napisałeś jakim modelem laptopa dysponuje twój kumpel.

laptopy z najwyzszej półki mają wymieniane karty graficzne 

np. dell xps ,alienware