Wymiana karty graficznej

Siema mam takie pytanie mam karte Geforce 8600GT i chciałbym wymienić kartę na taką która by sobie poradziła z najnowszymi grami na najwyższych detalach bez lagów czyli np. medal of honor mass effect 2 just cause 2 battelfild bad company 2 i inne nowsze podam info o moim sprzęcie:

Procesor intel core 2 duo 2.4 GHZ

Ram 2x2GB kingston i good ram

płyta główna gigabyte ga-945GCM-S2L s775

Panowie na jaką kartę graficzną musiałbym wymieć żeby zagrać sobie w te gry i cenę tej karty ![-o<

Nie wiem ile jesteś w stanie wydać, ale maksymalnie bierz Radka HD 4850.

Powinieneś również podkręcić trochę procesor.

hej a ta mi by weszła >?http://allegro.pl/palit-geforce-gts250-512mb-ddr3-256bit-dvi-hdmi-i1260676620.html i czy ona dobra jest ?pogram sobie na high detalach w te gry i inne nowsze ? sry ale jestem ostro zielony w tych sprawach

Nie posiada wsparcia dla DX11

czyli lepsza ta HD 4850

Od siebie GTX 460 najlepiej od Gainward’ a bo najtańsza : http://allegro.pl/gainward-fermi-gtx460-768mb-192bit-dx-11-sklep-wwa-i1282571593.html

HD4850 również nie posiada wsparcie DX 11, ale to nie znaczy, żeby rezygnować. Jak byś się uparł to najlepiej brać HD4850 bądź HD4870 ale pamiętaj o jakiejś lepszej firmie (by się nie grzała).

Też nie posiada wsparcia dla DX11. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Karty są dość podobne wydajnościowo. Może nawet ta druga (gts250) ciut wydajniejsza, ale niezauważalnie.

U ciebie i tak będzie ograniczał procesor.

Edit. Spóźniłem się trochę. :wink:

Karta jak karta, ale procek to powinien mieć te co najmniej 2x3GHz bo tak jak napisał bart25 będzie ograniczał wydajność mocnej karty graficznej.

hej panowie ale jak kupię tę z któryś kart które doradzacie to będą mi chodziły te gry na full detalach czy będzie trzeba procka podkręcić ??a może bez podkręcania będzie mozną?

Możesz spróbować ale raczej C2D 2,4GHz nie wystarczy.