Wymiana karty graficznej

Witam. W moim leciwym komputerku padła karta graficzna. Chciałbym (o ile jest to opłacalne) kupić jakąś używaną/nową (?) na allegro (?).

Poprzednia karta graficzna: Geforce 7950 GT PCI-E

Płyta główna: Intel DG965SS

Pamięć: 2 GB (4x512 Mb)

Procesor: Intel Core 2 CPU 6600 @ 2.40 Ghz

Zasilacz: enlight gps-350cb-102a czyli chyba 350 Wat

 

Wydaje mi się, że nie opłaca się do tego zestawu kupować nowej karty. O ile jest to możliwe chciałbym jakąś lepszą kartę graficzną od poprzedniej gdyż jak patrzyłem różnice cenowe są niewielkie o ile uciągnie to zasilacz i żeby pasowała do pozostałych komponentów. Nie znam się na tym więc proszę o klarowne informacje nawet z linkiem w PW do jakiejś karty np. z allegro. Nieistotne czy to radeon czy nvidia. Z góry dziękuję.

Szukaj coś z HD4850 chyba, że planujesz z czasem modernizować kompa to warto kupić coś nowszego a kartę zawsze wykorzystasz do nowej konfiguracji. Jakby co napisz budżet.

 

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=t&string=hd4850&search_scope=&bmatch=seng-v11-p-econom-1-e-0617

Zasilacz udźwignie takie obciążenie? Nie zamierzam wymieniać żadnych podzespołów gdyż jest to już 8-letni komputer. 

Spoko da radę.

Dzieki za odpowiedzi. A słuchaj, wtyczka ta PINowa jest taka sama jak do geforca 7950? Uderzac w wersje 512 MB czy 1 GB? Jesli bys mogl to napisz mi na PW w ktora dokladnie karte na allegro bys uderzal? Czy ta karta jest ok? http://allegro.pl/asus-ati-radeon-4850-hd-series-bcm-i4394306538.html

 

Do tej karty markowy zasilacz min 400 W, tym bardziej,że ma Q6600.

@JNJN - chyba jednak E6600. Poza tym HD4850 nie są “prądożerne”.

 

Tak masz rację co do CPU, moja pomyłka.

 

Ale 4850 potrafi zjeść (114 W) i ja osobiście do niej min stosowałem dobrej klasy zasilacz 400 W, ale może i ta 350 W wystarczy?

A jeśli nie HD 4850 to jaka grafika nieco słabsza bym miał pewność że zasilacz ją udźwignie? Bo widzę, że zdania są podzielone.

ATI 5750,5770? 6750.

 

Edit: