[Wymiana matrycy] Czy serwis mógł wstawić mi gorszą matrycę?

Witam i proszę o pomoc.

Oddałem laptopa na gwarancję. ASUS się ładnie i szybko spisał, bo w 4 dni wymienił matrycę. Ale:
Albo mi się wydaje, albo teraz jakość obrazu niektórych filmów jest znacznie gorsza. Widać jakby takie śnieżenie jak w starych telewizorach. I tu pytanie do ludzi z pewnym doświadczeniem serwisowym:
Czy jest możliwe, żeby ASUS wstawił mi gorszy model matrycy? Wg pewnego programu mam tę matrycę:

http://www.panelook.com/B156HTN03.8_AUO_15.6_LCM_parameter_25853.html

Jak mogę sprawdzić jaki model matrycy miałem w momencie zakupu laptopa? Wg informacji na tej stronie moja matryca (ta obecna) była wyprodukowana w 2014 roku, a laptop kupiony w 2017. Czy to jest normalne? Pytam, bo jestem w tym zielony. Czy ktoś może ocenić na ile dobra/słaba jest matryca, którą posiadam obecnie? Niby wciąż Full HD, ale jednak wydaje mi się, że jest gorzej.

Proszę o rady, opinie, sugestie.

1 polubienie

Nie wyprodukowana tylko po raz pierwszy wypuszczona na rynek. To spora różnica.

Podaj model laptopa.

ASUS R558U

Ale chyba nie mogła być używana, co?

Coś jesteś w stanie powiedzieć o matrycy w tym moim laptopie???

Niestety nie znalazłem żadnych konkretnych informacji dotyczących stosowanych tam matryc.

Musiałbyś mieć model obu matryc by porównać.

R558U - to jest seria a nie model, kod producenta najlepiej podaj.

Wg informacji na tej stronie moja matryca (ta obecna) była wyprodukowana w 2014 roku

Na razie nie wiadomo jaki masz model.

R558UQ-DM513T - taki jest kod producenta mojego laptopa

B156HTN03.8 - To nie jest model matrycy?

Podaj pełne informacje z AIDA64 / HWiNFO

R558UQ-DM513T - model z końca 2016 r.

Tutaj są informacje odnośnie matrycy. Raczej to samo, co jest podane w linku w moim pierwszym wpisie.

Znowu coś nie poszło i nie dałem wpisu jako odpowiedź… Podejrzyj te dane z programu, proszę.

Porównaj kontrolnie z innym programem czy identyfikuje ją tka samo.