Wymiana podzespołów - budżet do 3 000 PLN

Witam,

chciałem wymienić podzespoły w swoim komputerze:

Procesor: Intel® Core™ i7-2600K CPU @ 3.40GHz 

Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 580

Pamięć: 8GB RAM

Dysk Twardy: 240GB SSD Kingston, 1TB WD Caviar Green

System Operacyjny: Windows 7 Professional 64bit

Monitor: 22" LG Flatron IPS226V-PN LED

Głównie komputer wykorzystuje do grania, chciałem dodać 2 kości RAM-u po 4GB oraz wymienić kartę graficzną na lepszą. Zastanawiałem się również nad wymianą monitora (procesorem też ale to chyba innym razem) ale przyznaje, że jestem zielony w tym temacie i wolałem napisać na forum i usłyszeć zdanie innych osób.

Budżet: ±2500-3000zł

Z góry dzięki za pomoc i jeżeli zapomniałem napisać jakiś kluczowych parametrów to postaram się je wrzucić w komentarzach.

Jeśli z komputera korzystasz tylko do grania to nie widzę obecnie sensu dokupowania pamięci RAM.

Jaką masz płytę? Masz dodatkowe chłodzenie na procesor? Jeśli płyta jest dobra i masz porządne chłodzenie to podkręć procesor, kup mocniejszą kartę i tyle. Monitor jeśli jest za mały albo coś to możesz zmienić.

witam,

ogólnie się z tobą zgodzę kup lepszą kartę graficzną, monitor i ram (za 2-3 lata jestem pewny, że gry będą potrzebowały więcej niż 8gb)

proponuje

r9 390 1600zł

lepszy monitor 700-800zł

kolejne 2 kości ramu lub 16gb 200/350zł

łącznie: 2500zł-2750

jak nie masz chłodzenia na cpu to kup (np fortis 3 130zł lub spc grandis 170zł)

Płyta główna: Asus P8P67 Rev 3.1

Co do chłodzenia to prawdę mówiąc nie wiem. Wiem, że mam obudowę: thermaltake armor a90. Oprócz tego w kwesti chłodzenia SĄDZĘ, że nic więcej nie mam. (sory, jeżeli napisałem jakąś bzdure ale w tym temacie to kompletnie nic nie wiem)

W kwestii kart graficznych, chciałem dorwać taką która nie miała by problemu z większą rozdzielczością niż ta którą mam obecnie (1920X1080). Popatrzę sobie na tego radeona r9 390.