Wymiana podzespołów PC - temat ogólny i dla wszystkich

(Jarsonillo) #1

Witam Panowie i Panie, piszę do Was z problem ponieważ sam nie znam się za bardzo na komputerach, a nie chcę zniszczyć swojego sprzętu przez nie wiedzę. Posiadam komputer z przed 4 lat:

Procesor: Intel Core 2 Duo 2.53GHz E7200

Grafika: GeForce 9600 GT 512MB DDR3

Płyta Główna: P35DS3L Gigabyte

RAM: 2048 MB 800 HZ DDR2

Zasilacz: FEEL 3 500w MODECOM

to te podstawowe parametry, bo myślę reszta nie jest aż taka istotna. Na początek noszę się z zamiarem wymienienia karty graficznej i dokupienia 2GB pamięci ram. Aktualnie nie gram za dużo w gry i komputer służy bardziej do internetu i nauki. Polećcie mi coś do 500 zł ( z kart graficznych) na czym mógłbym pograć w Wiedźmina 2 na takich ustawieniach by grafika w miarę dobrze wyglądała, nie musi być na MAX detalach, ale żeby było przyjemnie dla oka. Później pomyślę nad procesorem.

(rgabrysiak) #2

Cześć

Moim zdaniem nie warto modernizować twojego komputera. Dlaczego nie warto? M.in dlatego że płyta posiada stary socket 775, obsługuje starsze pamięci DDR2.

Uzbieraj więcej funduszy i pomyśl o nowym, bardziej przyszłościowym zestawie.

(Jarsonillo) #3

A wymiana płyty głównej na nowszą ? 500 zł starczy żeby wymienić na taka by obsługiwała DDR3? Ewentualnie ile kosztowałby sprzęt do pogrania z ładnymi efektami w Wiedźmina 2 ? 2000 zł starczyłoby na samą skrzynkę ?

(rgabrysiak) #4

Cześć

Spokojnie wystarczy. Ale z pytaniami o nowy zestaw zapraszam do tego tematu: wybor-komputera-zestawy-komputerowe-t267420-6180.html

(Jarsonillo) #5

Ok, dzięki. Wracam do poprzedniego pytania, czy 500 zł starczy na nowszą płytę główną, do której mógłbym wsadzić, to co aktualnie posiadam i sobie to później ulepszać? Z drugiej strony, tak sobie myślę, że w sumie to chyba za bardzo nie ma sensu… chyba, że się mylę.

(Qba_) #6

Jarsonillo ,

Jeżeli będziesz wymieniał płytę główną, to musisz też się liczyć z wymianą RAM i procesora.

(falcon89) #7