Wymiana podzespołów w PC

Witam. Chciałbym się Was poradzić które podzespoły w moim komputerze wymienić aby osiągnąć większą jakość i wydajność w grach. Niestety nie znam się na sprzęcie komputerowym i jego kompatybilności więc proszę o propozycję które będą ze sobą współgrały :wink: Moje fundusze to 700zł.

Z góry dziękuję za poświęcony czas!

HD7770 + zasilacz jak masz jakiś szajsowaty, czytaj w tym dziale,propozycji było kilka.

Masz dwie takie karty zainstalowane?

Tak dokładnie :wink: Zasilacz u góry zaktualizowałem

To musisz sprawdzić, jak te Twoje dwie karty mają się z wydajnością HD7770?, bo nie mam pojęcia. Bo do tego CPU to ta karta max i tak dobrze by było jakby go podkręcić do 3 GHz.

To zasilacz OK.

Mógłbym sprzedać i procek i karty, zależy mi tylko na tym aby zrobić to raz i mieć znów spokój na 5 lat. Nie wiem tylko jak dużo jest w stanie uciągnąć moja płyta główna…

Wszystko masz napisane, net i szukaj, zrób testy i porównaj z innymi.

I się zastanawiaj,co lepiej zrobić.

Może mógłbyś mnie jakoś naprowadzić żebym nie błądził po omacku? W końcu dla takiego profesjonalisty jak Ty to chwila moment :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jasne, trzeba tylko wiedzieć, czy przesiada na HD7770 przyniesie korzyść w Twoim przypadku. Poszukaj testów lub zrób testy swojego zestawu i porównaj z podobnym zestawem na HD7770.

Szukaj, a jak coś znajdę,to napiszę.

Radeon HD7770 jest wydajniejszy od 9600GT SLI prawie dwa razy.

Za ok 700zł możesz mieć GTX 660 (mimo że będzie ograniczana przez procesor, to będziesz miał porządną kartę na przyszłość, jeśli zamierzasz w przyszłości wymienić procesor lub zainwestować w nowy komputer).

Czy ten GTX ruszy na mojej płycie głównej? I czy to ograniczenie nie będzie karcie przeszkadzało w działaniu? :stuck_out_tongue:

Powinien ruszyć na każdej płycie wyposażonej w złącze pci express x16.