Wymiana procesora i płyty głównej (zestaw) <250zł do FL studio i grania

(Czperx) #1

witajcie!

w najbliższym czasie planuje wymianę płyty głównej i procesora.

Mój komputer ma służyć przede wszystkim do produkcji muzyki w programie FL Studio, internetu i grania w gry, jednak nie zależy mi na jakimś super mocnym sprzęcie, wystarczy żeby gry do 2012-13 roku śmigały na średnich detalach i system działał płynnie.

Budżet to do 250 zł lub mniej(podzespoły nowe lub używane obojętnie).

Chcę zamówić z allegro płytę główną w zestawie z procesorem i chłodzeniem(chyba że te które mam wystarczy).

Jako iż kompletnie nie znam się na procesorach i tego typu rzeczach podaje moją konfiguracje sprzetową, którą płyta musi obsłużyć:

RAM DDR2 3 GB

GeForce 8400 GS

Dysk ST3160215SCE ATA Device (149 GB)

Zastanawiałem się na zestawie jakiejś płyty głównej z prockiem core2quad lub core i3/i5 i kompletnie nie mam pojęcia co będzie najlepszą inwestycją, i czy lepsze (stosunek cena-wydajność) nie będą urządzenia firmy amd?

Jako że komputer ma służyć FL Studio zastanawia mnie też czy potrzebuję jakiejś zewnętrznej karty dźwiękowej czy czegoś w tym rodzaju

Proszę bardzo o pomoc

(ADR1991) #2

GeForce 8400 GS mając taką kartę graficzną zapomnij o grach z 2012-2013 roku. Powiększ budżet, bo za takie pieniądze niczego nie kupisz.

Jaki masz zasilacz?

(Czperx) #3

Witam, i dziękuję za odpowiedź :slight_smile:

Zasilacz 300W. Dobra, rzeczywiście przesadziłem z tymi grami. Chodzi mi o to żeby komputer działał płynnie przy FL, youtube, bo głównie z tym są problemy (dzwiek i obraz spoźnia) no i z płynnością w grach (do 2008r. ? mniejsza i tak gram dość rzadko). Szczerze mówiąc zależy mi na tym żeby wydać jak najmniej a mieć znośnego kompa, nie jestem osobą o mega wygórowanych wymaganiach dotyczących wydajności ani geekiem.