Wymiana procesora - pytanie

Jakiś czas temu dałam się namówić na wgranie Windowsa 7, wszystko było cacy i miodzio, że normalnie nic tylko cieszyć się z życia. Aż w końcu odkryłam, że kiedy przez dłuższy czas mam otwartego np. Photoshopa laptop po prostu się muli, co doprowadza mnie do szewskiej pasji. A nie chcę na nowo wgrywać XP, bo po prostu nie chcę i wolałabym zakupić procesor. I w tym momencie przychodzi pora na moje pytanie czy jest możliwość wymiany procesora w laptopie Fujitsu Siemens Amilo PA 2548? Jeśli tak, to na jaki? Jeśli nie to niech szlag trafi producentów! (^.^)

Jestem całkowicie zielona w te klocki, więc wolałabym się upewnić, zanim wydam pieniądze na procesor, którego nie będę mogła “włożyć” do laptopa.

Z góry dziękuję za odpowiedź =)

Czemu chcesz wymieniać proca [-X

Jeśli po użytkowaniu Photoshopa lapek się muli to może mu po prostu brakować ramu. Najpierw dodaj pamięci wirtualnej a potem zobacz :stuck_out_tongue:

Może być też tak, że się grzeje

Tańszym rozwiązaniem niż kupno procesora jest zakup większej ilości ram jak wyżej kolega proponował.

Nie wiem czy Win7, to dobre rozwiązanie przy tym laptopie. Procesora w laptopach się nie wymienia, jeśli nie jest zepsuty. Po prostu się to nie opłaca.

BTW. Ciekaw to ja jestem, czy Photoshop oryginalny, czy do obróbek sweet foci ściągnięty. To nie jest laptop do takich zadań.

Dzięki wielkie za oświecenie mnie - naprawdę myślałam, że jak laptop się muli to z powodu procesora (^.^)

A tak w odpowiedzi na pytanie Sunbeam96 - to, że ktoś posiada Photoshopa nie znaczy, że używa go do “sweet foci” jak to nazwałeś. Nie mam 14 lat, żeby bawić się w takie rzeczy. A tym czy jest oryginalny czy ściągnięty to już nie powinieneś się interesować.

Co do laptopa, no cóż nie jest on może jakoś super extra wypasiony, ale kupiłam go 3 lata temu po urodzinach - na chwilę obecną nie zepsuł się, nic się z niego nie dymi przy używaniu Photoshopa więc chyba nie jest tragicznie (^.^)