Wymiana sprzętu

Witam, chciałbym zapytać się was o radę co mógłbym zmienić w tym zestawie, zeby troche go ulepszyc? jestem kompletnie zielony, tak więc jak najprostszym językiem jesli to możliwe. głównie komputer, zeby pograć w najnowsze czesci fify, aczkolwiek ostatnio zaczyna byc z tym problem. co do budżetu to powiedzmy chce sie ograniczyć do 2000zł, preferowałbym nawet mniej niz ta suma, jednakze moge nawet lekko wykroczyc ponad jesli uznacie, ze to co mam aktualnie nie nadaje sie do niczego i trzeba wymienic kazdy podzespol

https://i.imgur.com/5esEOkx.png - zalaczam screena aktualnego sprzetu

Płyta, procek i ram do wymiany. Ewentualnie także grafa. Dyski i obudowa mogą zostać. Pytanie: jaki masz zasilacz?

Gdyby udało Ci się sprzedać aktualne GPU za jakieś trzy stówki, to z tym budżetem możesz przymierzyć się do Ryzena 5 3600, 16GB RAM i GTX 1660 Super.

Jak z nim wszystko OK to kupię od Ciebie starego kompa za 550, a tu masz nowy zestaw razem z pieniędzmi z obecnego :wink: całość 2600, różnica będzie ogromna, podzespoły z fajnej półki.
https://proline.pl/konf/7de89e65

ATX-500 B 500W taki mam zasilacz, grafike raczej chcialem zostawic, dalem za nia 600 rok temu, bo tak sie zastanawialem co by tu wymienic bez zadnego zapytania nikogo i grafika wydała mi sie najgorsza, jednak teraz po przemyśleniu trzeba wymienic tez reszte. jeszcze jedno pytanie. kolega mi kiedys wspomnial, ze do mojej plyty glownej nie beda pasowaly jakies nowsze procesory czy ramy, czy sama wymiana tej płyty nie bedzie stanowila problemu dla kompletnego laika?

panicagaming, z tego powodu co napisałem wyżej nie moge sie zgodzic na Twoja propozycje, no sama karta graficzna nie potaniała na tyle, zeby to mialo jakikolwiek sens ;p

A no potaniała, za niecałe 400 kupuje się gtx 970 i rx 470/570 a one deklasują 1050ti… jakbyś zapytał tu na forum co kupić to na pewno byś z 1050ti nie skończył.