Wyskakujące okienko obniża zawartość strony

Wydaje mi się, że trzeba to załatwić stylami CSS, także wiedza na temat JS raczej i tak by się nie przydała :wink:.

Spróbuj całą treść strony objąć divem (bez popup-a), spozycjonuj go absolutnie, ustaw odpowiednie z-indexy dla tego diva i wyskakującego okienka. Powinno pomóc.

Dzięki za odp :wink: ale czy mógłbyś napisać w którym miejscu mniej więcej co wstawić i jak, bo jestem początkującym laikiem w tych sprawach i dopiero się ślimaczę w tym wszystkim :slight_smile:

Ok, już chyba wiem o co mniej więcej chodzi, ale nie wiem w którym miejscu kodu wpisać position:absolute. :confused:

Znalazłem coś takiego, ale to akurat dotyczy obrazka, wiec jest o wiele łatwiej, mnie bardziej chodzi o okienko :confused:

Jesli chodzi o divy, to czy po prostu objąć divem resztę stronki, bez js? czy może w ogóle wyrzucić ten kod js z body i wywalić go poza body i head całkiem??

Dajcie znać, jak możecie, bo wydaje mi się, że może właśnie to position:absolute by było dobre :slight_smile:

[Kilka minut później] Kolejna próba :wink:

Zmieniłem wartości relative na absolute - pomogło :smiley: - okienko ładnie najeżdża na resztę strony, nie obniża jej zawartości, ale pozostają dwie ważne kwestie!:

  1. okienko wjeżdża teraz całkiem po lewej stronie od góry, a czy dałoby się zrobić, żeby wjeżdżało od góry na środku strony?? :smiley:

  2. wszystko działa,ale tylko w IE, czy można coś zrobić, żeby działało także w Mozilli - w Operze już nie musi, ale jakby działało, to też bym chciał :smiley:

BARDZO PROSZĘ O ODPOWIEDŹ ![-o<

Co do wyśrodkowania tego okienka, to dodaj do niego styl:

style="left:50%; margin-left:-250px;"

left:50% odpowiada za przesunięcie elementu na środek, a właściwie jego lewej krawędzi i dlatego żeby element faktycznie był na środku trzeba ten element cofnąć o połowę jego szerokości (w Twoim przypadku o 250px), za co odpowiada lewy margines z ujemną wartością.