Wyskakujące "spns.seriousads.net" w przeglądarkach

(51 Cent) #1

Witam, 

Na wstępie zaznaczę, że jeśli chodzi o wszelakie kwestie związane z komputerami jestem totalnie zielony, toteż w przypadku ewentualnych wskazówek czy poleceń proszę pisać mi najprostszym możliwym językiem, jak debilowi mówiąc wprost :slight_smile:

A teraz do rzeczy. Jak w temacie. Po kliknięciu w Chroomie na linki niekiedy przenosi mnie na stronę zaczynającą się od "spns.seriousads.net", jednakże nie wyświetla się jakakolwiek treść. To samo występuje na IE oraz Firefoxie. Przeskanowałem kompa Malwarebytes Anti-Malware, a następnie ADW Cleanerem. Okazało się, że miałem na sprzęcie PennyBee, Babylon czy Somoto - czyli jak się dowiedziałem z sieci jakieś szkodliwe badziewie. Za pomocą ADW pozbyłem się (przynajmniej teoretycznie) tego, niemniej jednak w pasku przeglądarki wciąż wyświetla mi się powyższy tekst, a strony wczytują się bardzo wolno. 

Dodatkowo - ale z tym zmagam się już od dawien dawna - mam problem z pamięcią, której zużycie przy włączonej przeglądarce, np. na chwilę obecną oscyluje w okolicach 2GB.

Poniżej zamieszczam wymagane logi:

http://wklej.to/dQZty

W razie, gdybym czegoś ważnego nie dopowiedział to proszę zwrócić uwagę. 

Pozdrawiam.

(Atis) #2

Najlepiej zainstaluj jeszcze więcej programów antywirusowych, Trend Micro Internet Security, Avast i COMODO Antivirus. Zostaw tylko jeden, a pozostałe odinstaluj.

Odinstaluj GeekBuddy.

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Start GeekBuddy.lnk
SearchScopes: HKCU - ToolbarSearchProviderProgress {96bd48dd-741b-41ae-ac4a-aff96ba00f7e}
SearchScopes: HKCU - {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL = 
SearchScopes: HKCU - {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =