Wyskakujący Bluescreen - 0x0000008E

Witam, mniej więcej po każdym uruchomieniu komputera, po jakichś 5 minutach wyskakuje mi Bluescreen

"pojawił się problem i system windows został zamknięty aby zapobiec uszkodzeniu komputera…

Informacje techniczne:

***Stop: 0x0000008E (0xc0000005, 0xBF95280B, 0xA929DC00, 0x00000000)

** win32k.sys - Address BF95280B base at BF800000, DateStamp 48025f2a"

znalazłam kilka wątków z podobnymi problemami, ale na komputerach nie znam się zbyt dobrze, więc postanowiłam zwrócić się bezpośrednio.

zaznaczam, że nie jestem w posiadaniu płytki systemowej, więc wszelkiego typu rozwiązanie, które będą jej wymagały, spełzną na niczym:(

Mój sprzęt:

Acer TravelMate 5310

Win Xp Professional Sp3

Intel Celeron M processor 520 (1.6GHz, 533MHz FSB, 1MB L2 cache)

Intel Graphics Media Accelerator 950

512 MB DDR2

Zainstaluj jeszcze raz najnowszy service pack,powinno pomóc.

Pozdrawiam.

a czy będzie trzeba coś konfigurować? bo system wraz z sp instalował mi znajomy, sama nigdy tego nie robiłam i boję się, że mogę coś zepsuć.

Jeśli używasz systemowego firewalla to nic nie powinno się zmienić.

nie orientuję się czym jest systemowy firewall, jeśli chodzi o antywirus używam avasta

Wywal stery od grafiki i wrzuć nowe, najlepiej najnowsze ze strony producenta karty. Tak btw, to zmień też antywirusa, bo avast nie należy do zbyt dobrych. Jeżeli zależy Ci na darmowym, to polecam Ci tego: http://download.cnet.com/3001-2239_4-10 … l-10322935

Zobacz to http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1399919.html

pomogło, dzięki:)

W ogóle dziwię się, że nie zrobiłeś tego wcześniej… Przeinstalowanie sterowników przy tym bsodzie to podstawa i to jest pierwsza rzecz od jakiej trzeba zacząć i również wystarczyło poświęcić parenaście sekund na wpisanie w google pliku win32k.sys i znalazłbyś temat na forum, gdzie był omawiany ten sam bsod z tym samym plikiem i dowiedziałbyś się, że ten plik powiązany jest ze sterownikami do karty grafiki…