Wyskakujący komunikat "Serwer zajęty"

Hej,

mam problem z wyskakującym od jakiegoś czasu komunikatem “serwer zajęty”. Nie wiem co może być tego przyczyną.
Poniżej raporty z FRST:

http://www.wklejto.pl/index.php?id=600835 - Raport frst 1
http://www.wklejto.pl/index.php?id=600837 - raport frst 2

http://www.wklejto.pl/index.php?id=600839 - i jeszcze shortcut

FRST wykrywa antywirus 360 jako rootkita więc czym prędzej go odinstaluj jak go używasz

Zgraj na pendriva Kaspersky Rescue Disk(https://rescuedisk.s.kaspersky-labs.com/updatable/2018/krd.iso) za pomocą programu Rufus(https://rufus.akeo.ie/downloads/rufus-3.1.exe) tak jak jest to pokazane poniżej.
https://www.youtube.com/watch?v=HjRjslQMFq4

Następnie przeskanuj cały komputer za pomocą tego programu.

Po skończonym skanowaniu, uruchom komputer w trybie awaryjnym, zainstaluj najnowszą wersję malwarebytes antimalware i przeskanuj nim komputer. Wklej tutaj log ze skanowania.

Odinstaluj wszystkie programy których nie używasz
Odinstaluj McAfee WebAdvisor
Odinstaluj przestarzałe wersje Firefoxa(38 i 43)
Usuń wszystkie nieużywane aplikacje od Acer
Odinstaluj CyberLink PowerDVD
Zaktualizuj javę albo ją usuń jak nie używasz

wczoraj odinstalowałam antywirusa 360, dziwne że jeszcze są jakieś ślady po nim.

Zabieram się do działania według wskazówek. Dzięki :wink:

  1. Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\patrycja\Downloads
    fixlist.txt (1,8 KB)

  2. Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.

  3. Po restarcie wklej plik wynikowy.