Wyskakujący nagle biały ekran czy to karta graficzna?

mam taki problem że po uruchomieniu komputera nie odrazu i nie zawsze czasami zdarza się to raz na miesiąc czasami dwa razy w tygodniu a czasami kilka razy w ciągu dnia ale za każdym razem wyskakuje w najmniej odpowiednim momencie, chodzi o taki biały ekran z paskami gdy to się włączy nie da się już nic zrobić trzeba zresetować komputer i żadne wciskanie klawiszy czy coś nic nie daje. Robi się tak niezależnie od systemu czy to linux czy windows oraz niezależnie od wersji sterowników. Nie wiem czy to może być wina obciążenia czy temperatur bo najczęściej robi się tak kiedy naprzykład uciekne na chwilę od komputera bo pobieram jakiś pik z torrentów albo mam włączonego virtualboxa z linuxem na którym instaluje coś przez terminal itp. ale czasami też jak gram. Nie wiem czy to mogłaby być wina uszkodzonej karty graficznej albo zbyt słabego zasilacza ale nie mam zbyt wielu pomysłów bo i wsumie nie znam się na sprzęcie tylko tyle co znalazłem w necie :frowning: co o tym sądzicie?

To wskazuje chyba na uszkodzenie grafiki? jakiś zimny lut, inne?

Ale sprawdź jeszcze temperatury.

I podaj konfigurację komputera + zasilacz - odczyt bezpośrednio z niego.

“To wskazuje chyba na uszkodzenie grafiki? jakiś zimny lut, inne?”
Nie wiem jak to sprawdzić, coś poradzisz?

“Ale sprawdź jeszcze temperatury”
bez żadnego obciążenia tak jak piszę teraz sprawdziłem programem hwmonitor

Summary

“I podaj konfigurację komputera + zasilacz - odczyt bezpośrednio z niego”
Jaki odczyt?
konfiguracja jest tutaj

Summary

Wygląda wszystko OK.

Edit:

A sprawdź jak pracuje na integrze? bez karty, czy ten sam efekt?

I nie napisałeś jaki typ karty grafiki? widzę R9200 series?

CPU czy GPU jednak?
zaraz sprawdze ale to trochę na dłużej muszę zostawić bo nie wiem czy jeszcze dzisiaj się to powtórzy

edit
asus radeon 270x jak powiększysz ten obrazek z częściami to jest napisane :slight_smile: