Wysokie zużycie procesora - logi


(Esensis) #1

Witam. Mam zużycie procesora na poziomie 40-60% nic nie robiąc.

Zamieszczam link do moich logów. http://www.wklej.org/id/175123/

Warto powiedzieć, że metodą prób i błędów zamykając procesy w menadżerze zadań windows zamknąłem jeden z svchost.exe (ten który zabierał najwięcej pamięci) i zużycie procesora spadło do niskiego. Po zamknięciu tego svchosta działa procesor jak należy, lecz dźwięk się wyłącza. W panelu sterowania nie ma żadnych zainstalowanych urządzeń dźwiękowych. (Normalnie pracuję na słuchawkach, a one działają - z tym że nie mogę podgłasniać ani zciszać - ale one mają własne osobne sterowniki).


(Villy) #2

Przeskanuj malwarebyte's to 1.

jesli masz system windows xp to przeskanuj także combofix'em

zastanawiają mnie dwa plik rundll32.exe


(deFco247) #3

To normalne.

Pokaż logi z narzędzi OTL + System Repair Engineer.

W OTL przestawiasz Processes i Modules na All oraz wklejasz w dolne białe okienko Custom Scans/Fixes :

Klikasz Run Scan.


(Villy) #4

Być moze i masz racje odnosnie rundll32.exe jednakze wydawalo mi sie ze mam jeden taki plik mianowicie RUNDLL32.exe


(Esensis) #5

Te programy od klopersa przeskanowały mi dysk, ale nic związanego z tym wirusem/syfem nie znalazło bo proces 50% nadal jest.

W OTL podczas skanowania wyskakuje mi błąd: Invalid time flag! [md5start] Must be numercial.

Co dalej robić? :confused:

Mam loga z SREng'a: http://wklej.org/id/295965/


(deFco247) #6

To jest niemożliwe. Coś musisz źle kopiować skrypt.

Pozamykaj porty programem WWDC.

Uruchom SREng -> System Repair -> zakładka Browser Addons -> kolumna CLSID1 -> odszukaj i usuń:

{1F460357-8A94-4D71-9CA3-AA4ACF32ED8E}

{59273AB4-E7D3-40F9-A1A8-6FA9CCA1862C}

{92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263}

{ADECBED6-0366-4377-A739-E69DFBA04663}

{DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2}

{E2E2DD38-D088-4134-82B7-F2BA38496583}

{FB5F1910-F110-11D2-BB9E-00C04F795683}

Uruchom SREng -> System Repair -> zakładka File Asscoation -> zaznacz CHM -> Repair.


(Esensis) #7

OK, zrobiłem bo miałem inną wersję OTL, w nowszej działa.

http://wklej.org/id/296034/ - OTL log

pozamykałem i naprawiłem SREng'iem to.

W tym czasie zamknę porty.

Co dalej??


(deFco247) #8

Używałeś Combofixa, więc pokaż log który wtedy wyprodukował.

W białe dolne okno Custom Scans/Fixes w OTL wklej:

Run Fix. Restart, jeśli będzie potrzebny.

Potem log z usuwania (raport, który wyskoczy po usuwaniu OTL-em) oraz nowy log robiony opcją Run Scan.


(Esensis) #9

OTL po Fixie - http://wklej.org/id/296042/

OTL po Scanie - zaraz będzie (użyłem tej samej komendy co do Run Fixa, dobrze?)

Combofix - http://wklej.org/id/296044/

OTL po Scanie - http://wklej.org/id/296045/


(deFco247) #10

W logu już nic nie widać.

Wykonaj: Start -> Uruchom... -> Combofix /uninstall

W OTL kliknij CleanUp.

Wykonaj pełny skan Malwarebytes' Anti-Malware - znalezione obiekty usuń.

Gdy będą wirusy pokaż raport po usuwaniu.

Wyczyść rejestr i dysk CCleaner oraz wyłącz nim zbędniki z autostartu (Narzędzia -> Autostart).


(Esensis) #11

Zrobione wszystko.

Logi z Malwarebytes' sprzed kilku godzin (kilka postów wyżej kolega prosił abym zrobił tego skana)

http://wklej.org/id/296078/

-- Dodane 14.03.2010 (N) 10:57 --

Co dalej mam zrobić? (przepraszam za post pod postem chciałem odświeżyć)


(deFco247) #12

Skoro usunięte, to powinno być OK.


(Esensis) #13

Dzięki wielkie, nawet nie zauważyłem że mam normalny proces! Naprawdę podziwiam i się kłaniam! :smiley: