Wystąpił błąd w bibliotece WinInet nr 2 w Płatniku

Zainstalowałem nową wersje płatnika 8.01.001 i gdy chcę wysłać dokumenty do ZUS wszystko idzie w porządku aż do momentu wysyłania do nich, wyskakuje błąd a w raporcie z wysyłania pisze ot co : Wystąpił błąd w bibliotece WinInet (Numer 2). Ściągałem ich certyfikaty, i rejestrowałem z pliku, jednak problem sie nie zmienia, dodam jeszcze że nie mogę pobrać Listy CRL wychodzi komunikat o błędnym adresie URL. Ktoś coś poradzi?

Posiadasz podpis kwalifikowany?

Karta w momencie wysyłania znajduje się w czytniku?

Trzeba wgrac jeszcze raz 2 pliki . wiecej szczegolow -> http://forum.kreatywnie.pl/viewforum.php?f=12

Przepraszam za odgrzanie, ale walczyłem 2 dni z tym problemem. Umieszczony link nie jest aktualny a strona jest na pierwszym miejscu w google. U mnie okazało się że włączenie opcji " praca w trybie offline " w Inernet Explorerze powoduje ten problem. Trzeba włączyć przeglądarkę Internet Explorer naciśnąć plik i odznaczyć “pracuj w trybie offline” oryginalny link: http://pomocnikplatnika.pl/forum/viewtopic.php?id=770 Instalacja certyfikatów i całego płatnika nic nie dała.