Wyswietlanie filmu


(Noboo) #1

film mi sie nie pokazooje na pelnym ekranie tylko na takim malym i nie wiem dlaczego ... moze to przez kodeki??

--- jest jakis program ktory sprawdza jakie kodeki sa zainstalowane i umozliwia ich usuniecie??

z gory dzieki za pomoc.


(system) #2

A w jakim programie otwierasz filmy?

Spróbuj zainstalować inny i sprawdź czy dzieje się tak samo.


(Johny) #3

Sprawdż kodeki i program,jak masz wersje beta kodeków i programu,tam mogą być błędy


(Wolin) #4

Jakim programem otwierasz ten film ?


(lazikar) #5

Jeżeli używasz All Player to n jest przyczyną, w innym wypadku kodreki musisz zmienić.

Napisz najlepiej jakie masz.


(Noboo) #6

uzywam all playera ale wszystko bylo w porzadku ... a co do kodekow to wlasnie juz sam nie moge sie polapac co mam a co nie bo tyle tego napchalem ze teraz chcialbym to wszystko usunac i wgrac od nowa ;/


(Johny) #7

Jeżeli to jest AllPlayer w wersji beta to on ma błąd


(lazikar) #8

To jest jego wina. Nawet wersja 2.2 robi takie cyrki. Sciągnij z Vortalu ponownie i przeinstaluj. Może coś to da.

Mi tez działał poprawnie , jednak odechciało mu się po pewnym czasie. :slight_smile:


(Wolin) #9

No to extra :?

Odinstaluj aktualne i zainstaluj TE kodeki.

A AllPlayer robi u mnie to samo :?


(Noboo) #10

qrcze ja tak polubilem ten odtwarzacz, a tu sie okazooje ze jest zwalony, po przeinstalwaniu tez nie dzialalo jak potrzeba.

tak wogoole to sciagnalem sobie Crystal Player ale Panowie nie napisali ze on nie odtwarza polskich napisow (txt) albo ja juz zupelnie lama jestem


(Miet55) #11

Juz dawno jak zaprzestałem go używać. Daj się przekonać do SubEdit-Player, zapewne nie pożałujesz :smiley:


(Noboo) #12

no teraz wlasnie jego uzywam, tylko on dziala zdecydowanie wolniej od tamtego ;/


(Miet55) #13

Co masz na myśli mówiąc "wolniej"? Podczas otwieranie na miom sprzęcie nie widzę różnicy, dodatkowo ma więcej ciekaych opcji łącznie z playlistą na zasadzie przeciągniecia folderu z wszystkimi filmami.


(Noboo) #14

niewazne to nie jest juz na temat postu, wiec skonczmy temat ;/

ale sub jest dobry, nie mam zadnych przeciwwskazan ;]


(system) #15

Lama jesteś :stuck_out_tongue: Odtwarza i to pięknie. Tylko przy wyborze pliku z tekstem trzeba wybrać "wszystkie pliki", a nie "obsługiwane formaty", czy jakoś tak.


(Noboo) #16

nieprawda, zrobilem tak i nie dzialalo ;/ nie nazywaj mnie tak skoro sam nie wiesz co i jak :stuck_out_tongue_winking_eye:


(lazikar) #17

Wyszła ALLPlayer v.2.2.3 PL

Zmiany:

wreszcie nie będzie fioletowych pasków na górze i dole ekranu w trybie FULLSCREEN. "Czerń dobra, Fiolet Bee" jak napisał ktoś na forum.

nie działało odtwarzanie filmów DVD (zazwyczaj pokazywał się jakiś błąd przy próbie otworzenia filmu, bład wkradł sie w wersję V2.2.2)

nie będzie niebieskiej kropki na ekranie, gdy nie używasz OSD

lepsze zapamietywanie ustawień trybu FULLSCREEN

ALLPlayer zapamietuje ustawienia Color Control (jasność obrazu itd.)

ALLPlayer zapamietuje ustawienia OSDMode

ALLPlayer włączał dla całego systemu wygładzanie czcionki ekranowej. Już nie będzie

inne drobne lub zapomniane poprawki

:arrow: ALLPlayer v.2.2.3 PL


(Noboo) #18

cos go nie widac na dobrych programach, tak samo ja wersji 2.2.2 bo ta co sie sciaga jest inna


(lazikar) #19

Na Vortalu masz wersje 2.2.2. :?


(Noboo) #20

tylko z nazwy